petak, 28.04.2006.

nj

...nisi se probudila, zato nisi videla...
igrale su sene..
nek te dobri duhovi i kraljevski orlovi,
čuvaju od mene...


a grrr...

........

ove točkice su onaj dio koji ću prešutit il opsovat, pa onda to...

A onda ću poslati naaaaajveći poljubac na ovoj i okolnim planetama najboljoj Svekrvi na tim istim planetama ;) Nek se bar jedna od nas dvije dobro provela sinoć ;)

A sad ću se malo žaliti jer mi je umodrio prst iz kojeg je teta nakapala epruveticu krvi smijeh mislim, kad je već post tu, nek se i ja malo žalim! Sad idem nervozno čekati nalaze, i mantrati što veći broj leukocita.

APDEJT:
Loše mantram smijeh
čak me i nisu leukociti toliko razočarali, 2.0 ih je...
al 37 trombocita, stvarno nisu humani, tako me ostavit na cjedilu, pih.
- 09:26 - Komentari (10) - Isprintaj - #