četvrtak, 27.04.2006.

Još 5 dana...

onda još puno dana :) onda još par mjeseci dovođenja na staro, uzgajanja kose i sličnih izraslina :)

Nakeljila sam si trepavice danas wink i nacrtala obrve, ofskroz i sve tako nešto, pa bez trauma prolazim kraj velikog ogledala u hodniku!!! Čitala sam tako o nekim tim tableticama koje pijem... I o njihovim Nuspojavama, i sve nešto mislim da ću si na majicu napisati "Pijem Decortin" i tako imati opravdanje za sve u životu :) od psihičkih poremećaja do poremećaja izgleda yes

Ali jutros sam se probudila naspavana, jupijej, a onda sam još i našla veliki mail od jedne drage djevojčice i odma mi je bio sunčan ovaj kišni dan :) da, dobro ste pročitali... Zapravo sam zaključila da je sunce u glavi, a ne na nebu, i da je dan sunčan ako ja odlučim da je on sunčan, pa sve da lije kiša, ko što i lije trenutno...

Šaljem vam svima sunčane pozdrave i puse.
- 13:43 - Komentari (3) - Isprintaj - #