petak, 07.04.2006.

2. bolnički dnevnik No.2

Opet se svi boje mojih ruku i žila. Ja bih napravila nešto da se stanje popravi, ali ne mogu :( Svejedno, ima tu jedna setra, ne bilo kakva nego Glavna, koja se ipak izbori s tim epruvetama, iglama, i nacijedi mi par epruvetica krvi... Još se samo nadam da će terapija ići kako treba. Ovo sad pišem offline, tako da će vjerojatno do kraja posta biti onaj dio o terapiji, "pikanju" UFFF ŠTO MRZIM TU RIJEČ. I on glavnoj viziti i svemu...
Evo za početak neke lijepe stvari. NEBO, vidi se nebo nad Zagrebom! Oduševljenje pregolemo... Proljećasto je nekako.
Još kad bi ovo što prije prošlo, i što manje boljelo, kad bi se javila neka neotkrivena i netaknuta žila bilo bi pravo proljeće :)

Prošla vizita... Ovisno o broju leukocita danas se počinje s terapijom. (prijevod: ako su niski, terapija od ponedjeljka)... monociti su mi dobri, ako to ikom išta znači. Meni je predivno kad oni dođu u vizitu i prosipaju stručne izraze, a ja klimam glavom kao da mi je sve jasno :)))) Bit će mi sve jasno onog dana kad me proglase zdravom, a do tad nek se oni misle, ja odrađujem šta kažu...

APDEJT: nema više pi leukocita, ima 2.58.. terapija odgođena do daljnjega, al dobro, bar mogu tipkati ;)
- 10:45 - Komentari (6) - Isprintaj - #