subota, 05.11.2005.

ST blog kava


da ne bi ja sad tu nešto filozofirala... lipo ću napisat linkove, pa koga zanima....
tija
RHCP
pantrotas
leticija
pache
dispet
llp

ne nužno tim redoslijedom naravno...

naravno da nisam mislila ići na tu kavu...
nije da sam bila stoposto uvjerena da necu ići,
al ipak sam vila više uvjerena u to da ne nego da da :)))
eee al sam ga sad zapetljala, ou jes...
nakon sto mi je 15 dana relacija bila kuća-bolnica-kuća, i jednom faks...
bilo je prilično nevjerojatno da ću se dovuć tamo.
al moja pache ne bi bila ona da mi nije cvilila "ne mooogu ja bez tebeee"..
a ta ne prihvaća ne za odgovor.. i tako sam ja došepala na tu kavu.
imam neke kretenske bolove u leđima i sakrumu, ne znam kako, zašto, al zapinje malko :))
mnogo smo iznenadile tiju kad smo se pojavile :))) ugodno nadam se :)
za razliku od ljudi koji su se najavili pa ne pojavili, mi smo samo uletile :)
svi osim Leticije su već bili tamo.
zbunjoza opća, neorganizirani sasvim, i beskrajno simpatični ljudi, i super mi je bilo.
i zahvaljujem se šta mi je napokon nakon vrimena i vrimena tupila, nesto u životu bilo zabavno :)))
e da, obećajem da ću vas čitati ubuduće! (nisam čitala ni jedan od njihovih blogova, sramim se)


- 22:16 - Komentari (8) - Isprintaj - #