subota, 12.02.2005.

...stavi misli u prazan hod...

o da mi je da znam... kako se to radi.. pih opet sam u fazi da bi malo nestala, cisto da ne vidim i ne cujem nikoga, niti da ko vidi i cuje mene.. al naravno, ja mjenjam raspolozenja brzinom svjetlosti,pa eto... i pretjerujem... i svasta nesto.. a mozda sve ovo zapravo i nisam ja? :) pa ako neko nadje Mene, nek mi javi :))

kao sto sam na jednom blogu vec napisala, procvjetala mi je Otilija :) Otilija je moja nova biljcica, a koja je vrsta, mozda vam i kazem kad zapamtim... bitno da je ona meni lijepa, koga briga kako se zove :)

i jos jedan novitet! danas nije bilo Uvodnog Jutarnjeg!!!! hehehhe, probudila se ja prije majcice :) moralo se i to jednom desiti :) a sutra je jedna vrlo stresna situacija za moju baku... naime to stvorenje ne da je cudno, nego je cudno... zena je meni vec milion puta i jos nesto sitno rekla da joj ne dolazim dok mi kosa ne naraste... u prijevodu, od cijele moje situacije, njoj je najtraumaticnija kosa?! aaajd... ali, idem sutra kod nje. i nesto me ne bi cudilo da je ne zateknem tamo :)))
- 22:45 - Komentari (5) - Isprintaj - #