četvrtak, 11.11.2004.

"Jednog dana sve će doći na svoje, to znam, ali prethodno bih morao da nađem malo vremena da umrem, i ispunim još par rubrika u formularu Večnosti, tako da baš ne vapim za tim danima..."



Mislim da svi koji me znaju, znaju i koliko mrzim cekati. I sve nesto imam osjecaj da cu se pojesti do ponedjeljka, a uopce nisam gladna, tek da se zna... Uzasna sam ovih dana i čisto žalim ljude koji me moraju trpiti... Ako sam prema kome od vas koji čitate bila bezobrazna ili ću biti, ovih dana, najiskrenije molim da oprostite, nisam ja toliko loša koliko se činim :) imala sam danas taj UZV abdomena, uf što mrzim te medicinske izraze, al eto, navodno su mi povećani paraortalni limfni čvorovi... Zamaram vas svojim glupostima, jelda? Eh... u ponedjeljak imam CT i ako imate svoje male bogove kojim se potajno molite, zamolite ih da obrate paznju malčice i na mene. Jer me je onaj glavni Neko Ko Od Gore Vidi Sve pomalo zaboravio u zadnje vrijeme, zadnjih godina, il već nešto tako... A meni se stvarno ide na taj koncert na Gripama, znate? :)
- 22:44 - Komentari (8) - Isprintaj - #