Put ka slobodi

srijeda, 27.05.2009.

Haidakhan Arati

Riječ “Arati” u prevodu znači rastjerivač tame. Pjevanjem napjeva Aratia dovodimo svijetlo nad tamom u nama. U Sanskritu riječ tama je sinonim za neznanje.

Haidakhan Arati postavio je veliki svetac Sri Mahendra Baba. Kao dijete Mahendra Baba je bio izlječen vizijom Babajia i Božanske Majke, Babaji ga je ponovno blagolsovio na jednom od njegovih ranijih rođendana kada mu je predao tajne. Kao mladić, tek što je napustio fakultet, Mahendra Baba je sreo Babajia u jednom od prethodnih ljudskih oblika, te ga je Babaji tokom šest dana i noći naučio joga znanju. Kada je Babaji otišao, Mahendra Baba nije znao tko je on i kako ga ponovno naći. Nakon što je završio magisterij filozofije, Mahendra Baba se odrekao svijeta te je otišao tražiti svog gurua kroz Himalaye u Indiji, Nepalu, Tibetu i Kini. Proveo godine u hramu u indijskoj državi Guajarat te je dobio reputaciju sveca. Tek se nakon 25 godina traganja i čekanja vratio nazad u predio Kumaon planina , gdje mu se Babaji 1969 godine ponovno pojavio u zatvorenoj sobi u zabačenom planinskom ashramu i gdje mu je obećao da će se utjeloviti. Poslije ovog Babajievog pojavljivanja u tijelu, Mahendra Baba je započeo misiju pripremanja za Babajiev povratak u svijet u ljudskom obliku. Mahendra Baba opisao kako će Babaji izgledati, povjerio tajnu prepoznavanja Sri Shastrijiju (ožiljak na desnoj nozi i lijevoj ruci), objavio da će Babaji doći 1970. godine. Mahendra Baba je obnovio stare ashrame i hramove, pripremio svete ceremonije bogoštovlja koje sada koriste posvećenici Shri Babajia- Haidakhan Arati. (Podaci uzeti iz knjige Mahendra Babe ‘Anupam Kripa’). Kada je sve pripremio za Babajijev dolazak Sri Mahendra Baba napustio je tijelo, prije samog utjelovljenja Babajia.

U Sanskritu, vibracija svake riječi poklapa se sa njenim značenjem. Riječi Artia su specifična formula. Vibracija Aratia transformira našu osobnu vibraciju na frekvenciju sinkrociteta sa Babajijem i dovodi Ga ka nama. Naša vibracija približi se Njegovoj i time omogućujemo našim srcima kupanje u Bezuvjetnoj Ljubavi. Onima koji žele osjetiti više Babajijevog vodstva i iscjeljujujuće vibracije imaju formula za postizanje toga: ARATI.

Samo slušanje Aratia sa CD-a i prije memoriranja podignut će vibraciju osobe. Kada osoba nauči i memorira Arati do točke gdje usne nastavljaju pjevanje bez pomisli ‘Šta ide sad ?’ dolazi obilje na svim nivoima, emocionalnom, fizičkom, mentalnom. Stanje svijesti do koje vas Arati dovede je čarobno, veličanstveno. Kontakt između Sebstva i svjesnog uma se otvara i dovodi vas u stanje iz kojeg umjetnici stvaraju remek djela, znanstvenici velika otkrića, dovodi vas u stanje primanja podrške Stvoritelja svega što jest. Pjevanjem Aratia dolazite do stanja tišine iz koje razlučujete poruku Božanskog.

Da bi se bolje upoznali, da bi očistili put za komunikaciju sa Božanskim, za postizanje iskustva iscjeljenja Babajijevog prisustva pjevajte Arati-rastjerivač tame.



27.05.2009. u 09:36 • 0 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 18.05.2009.

Komentar posta Duhovni odgovor na krizu na http://apk.blog.hr.

Meni je ova kriza došla kao blagoslov, prislila me da se vratim Istini, srži duhovnosti na koju sam uslijed svojih slabosti zaboravio. U biti znao sam za Istinu ,ali samo površinski, izgubio sam bit. Prije godinu dana odlučno sam napravio rezove u svom životu kao što su davanje otkaza sa relativno dobro plaćenog i sigurnog posla i krenuo u neizvjesnost partnerstva sa prijateljem, razišao sam se sa ženom i vratio u Zagreb ispunjen pozitivnom vibrom, vjerom u ostvarivanje života ispunjenog radošću, ljubavlju, blagostanjem. Iako sam još na početku svjesnog odabira puta ka samospoznaji prihvatio da očekivanja umanjuju radost opet sam bio pun očekivanja ostvarivanja velikog uspjeha u poslu. I baš po dolasku u Zg svijet se zaljuljao uslijed financijske krize, i počelo je moje 'ribanje' koje me natjeralo da se sjetim učenja koja se podudaraju sa Adrianovim tekstom, većinu tog znanja sam i prije 'znao', ali očito samo površinski, ova kriza mi je bila neophodna da ta učenja integriram duboko u sebe.
Kako sam sve češće svijestan Istine što rezultira unutarnjim zadovoljstvom i osjećajem da sve ide svojim tokom, svijestan da sam u biti sve što mi dolazi u život sam prizvao , svijestan da su sve situacije koje su me dovodile do očaja poslužile kao prilika da otpustim dijelove sebe koji mi ne služe za moje najveće, najuzvišenije i najbolje dobro - promijenila se i situacija na poslu, dobili smo novi 'zdravi' projekt....
Isplati se pogledati u ogledalo i suočiti se sa dijelovima sebe koji vam ne trebaju, zato 'krizo' hvala ti kiss

18.05.2009. u 10:32 • 1 KomentaraPrint#

četvrtak, 14.05.2009.

Haidakhan u Zagrebu 24.05. 18:00 Češki dom, Šubićeva 20

Namaste !

Haidakhan Samaj Hrvatska poziva vas na koncert indijske duhovne glazbe.

Emocije su medij putem kojeg dobivamo poruke naše duše, ali i medij kojim i mi 'govorimo' Božanskom.

Pridružite nam se u slavljenju Božanske sveprisutnosti, pjevajte sa nama i doživite svoju istinsku prirodu.

Jai Ljubav ki Jai !!!

Ulaz slobodan, donacije dobrodošle.





14.05.2009. u 16:43 • 0 KomentaraPrint#

srijeda, 13.05.2009.

Bhakti yoga

Vjerujem da je većina vas koji čitate ove riječi iskusila da prakticiranje meditacija, yoga asana, reikija i sl. ne garantira da ćemo uvijek biti iskreno radosni, nasmiješeni. 'Radom na sebi' prepoznajemo i suočavamo se sa dijelovima sebe koji umanjuju sjaj svjetla koje se širi iz našeg srca, ti obrasci ,ukorijenjena vjerovanja i programi koje smo stvorili kroz ovaj život i prošle živote i koje smo također naslijedili od predaka vidim kao oblake koje treba otpuhati da bi omogućili našim srcima da zrakama ljubavi obasjaju našu bližu i daljnju okolinu.
Ljudima koji ne 'rade na sebi' često je teško shvatiti taj paradoks ,da te prakticiranje duhovnih tehnika dovodi do disbalansa, kao meditiraš da bi bio u k.rcu. zujo
Taj disbalans koji je popraćen emocijama pokazatelj je da se nešto 'dobro' događa u nama.
Emocije imaju veliku ulogu u našim životima, emocije su medij putem kojeg dobivamo poruke naše duše, ali i medij kojim i mi 'govorimo' Božanskom.

Slika spokojne, neuzburkane površine jezera simbolizira istinsku radost kao spokoj koji izvire iz uzvišenog izvora. Čak i najmanja naobranost obrve, poput valića na jezeru pokazuje nazočnost emocije koja će, ako joj se dopusti da se razvije, uzrokovati nemir u kojem se gubi istinska radost. ...I Ching


Često sam se susretao sa sličnim zrncima mudrosti koje nas mogu navesti da prosudimo emocije kao prepreka ka stapanju sa Božanskim.
Mudrac će iskoristiti tu predivnu sirovu snažnu energiju kao gorivo kojim će tankati vozilo kojim prolazi kroz životne situacije, a ne se boriti protiv njih.

Kako iskoristiti naše emocije, kako se sprijateljiti sa njima ?

Sada bi upitao kako shvaćate duhovnost,šta je to, šta ti to znači biti duhovan? Za mene je duhovnost odnos sa Božanskim, koje je sa nama u svakom dahu, koje je 'sretno' kad smo mi sretni i 'tužno' kada smo i mi tužni. Svjesnost Božanske sveprisutnosti orgazam je koji nas dovodi do Istinske radosti koja se preljeva u Bezuvjetnu ljubav.

Jasne su pozicije nas i Božanskog na kojima smo postavljeni u tom odnosu, mi se želimo sjediniti sa Božanskim, Božansko to ne želi jer je već Jedno sa nama. Kako se kroz svakodnevnicu približiti Božanskom, doći bar do polovice mosta na kojem nas Ono čeka ?

Kao i svaki drugi tako i naš odnos sa Božanskim pun je emocija kojim hranimo Božansko ili 'Ono drugo'. Vjerujem da sa pozitivnim emocijama dajemo doprinos transformaciji ovog svijeta iz svijeta agresije,zavisti,ljubomore,požude, škrtosti,osvetoljubivosti,kajanja, ljutnje, zamjeranja u svijet ljubavi,radosti,mira, entuzijazma,sreće,nade,vjere.

Kako stvoriti pozitivnu emociju ?

Sve što radite ponudite Božanskom, bilo da plešete, kuhate, vodite ljubav, pišete poeziju, pišete blog wink, slikate slike, penjete se na Mont Everest, kopate kanale, zidate kuću, projektirate jahte... Što god da radite ponudite to Božanskom i svakim udahom osjećajte kako vam je odnos intezivniji i istančaniji.

Ali postoji i još nešto, pjevajte Bogu !

Ponavljanje svetih imena kroz Maha Mantre poput Om Namah Shivay, Hare Krishna, Om Namo Narayanaya, Sri Ram Jay Ram, Radhe Radhe Radhe Shyam.. dovodi nam svjetlo u um, odpuhuje one crne oblake sa našeg srca. Kada k tome još dodate melodično pjevanje uz glazbu harmonija, bubnjeva, gitare, violina... postižete duhovnu ekstazu.... Bhakti yogamah

13.05.2009. u 23:26 • 0 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 11.05.2009.

Sloboda

Koliko živim u slobodi, neopterećenosti prolaznošću iluzije koja me okružuje, koliko sam slobodan od slušanja pritužbi svog ega, koliko sam slobodan od potrebe slušanja pohvala od okoline, koliko sam slobodan od igranja igre ˝Kralja teritorija˝ u koju me okolina želi uvući sa namjerom napajanja mojom životnom energijom. Koliko sam vezan na reagiranja okoline, koliko mi je bitno njihovo odobravanje, da li bi imao hrabrosti zaplesati na ulici, da li imam hrabrosti živjeti svojih 100%. Da li sam bistra rijeka koja zaobilazi sve prepreke i teče ka slobodi, ili sam ustajala bara puna žaba ? Zadnje 3 godine puno sam češće bio ustajala bara, nego bistra rijeka...
Sjećam se dječijeg entuzijazma prilikom odluke ˝Ja ću biti sretan !˝, kad sam sa 9-10 godina shvatio da jako rijetko viđam sretne ljude, sjećam se da me taj dječiji entuzijazam nosio kroz život, koji je nekako uvijek bio u meni, bez obzira koliko me trenutna situacija stiskala imao sam vjeru da me čeka radost.
Da duboko u srcu nosim tu nevinu radost koja mi donosi osmijeh na lice koji ponekad druge ljude nervira, a od kuda taj nevin osmijeh... iz svjesnosti da je sve ovo samo The Game
Ipak rijetki su bili trenutci kada mi je srce zračilo punom silinom tom nevinom radošću, bezuvjetnom ljubavlju, puno češće bilo je prekriveno oblacima sumnji, briga, želja, ljubomore, ljutnje. ...
Od povratka u Zg osjećam da me se 'riba' i nije mi baš predivno, prepoznajem neke stare obrazce, ali i nove koje se prije nisam usudio dotaknuti. Novi vjetar u jedra daje mi theta i ljubavi, kako mi se čini Šukra me dovela do ljubavi da prerastem stari usvojeni način razmišljanja i izgubim iluzije prema ljubavi kako sam ju do sada doživljavao.
Došlo je vrijeme da odbacim ljuske koje me sputavaju da živim svoju kreaciju.

Budi slobodan..........



11.05.2009. u 21:33 • 0 KomentaraPrint#

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Studeni 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Srpanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Otpuštanje i prepuštanje...

Linkovi

Haidakhan net
Ljubavi
APK blog
Hrvatska Asocijacija Reikista "Reiki Usui"

Facebook

Free Hit Counter