Babino ljeto

petak, 23.08.2024.

Danas nakon posla ponovno putujem na jug !

Nahranila sam tičice malo više
jednako tako zalila moje cvijeće, ciklame i božićnu zvijezdu
i parkala se iza autobusnog.
Idem busom jer su još velike gužve, a bus samo prođe pored naplatnih kućica, bez čekanja.
Ostajem do nedjelje samo.
Cijeli je moj godišnji otišao zbog nemile situacije s njegovim prstom.
Zato ću i moći ići samo vikendima.

Zapravo, idem opet pomoći sinu oko apartmana i čiščenja.
Zagužvalo se, sezona mu je fantastična.
Al naravno, puno je tu posla, odricanja i izdataka, kao u svakom dobrom biznisu.

*********
Moj dio godine započeo je prvom jutanjom svježinom
i mojim velikim planovima vezanim uz vježbanje i pisanje.

Jučer sam pričala s jednom zanimljivom Dariom preko telefona.
Ona vodi jogu i vodile smo razgovor tako krepko i lijepo, kao da se dugo znamo.
Pričale smo o svjesnosti u svome tijelu koja je zapravo ljubav i briga spram njega.
Nakon operacije prije 5 godina, naglašeno sam počela štititi svoj solarni pleksus od povreda.
Na tome mi se mjestu velikog ožiljka počelo gomilati salo.
Viscelarna masnoća, vezano uz menopauzu i pretjerana samozaštita.
Ne vidim se u ovom obliku, s konfekcijskim brojem 42.
Zato idući tjedan idem na prve probne satove joge i body toninga.


Veselim se ponovno vidjeti moju djecu.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.