Samo reci riječ

četvrtak, 22.08.2024.

Ulovila sam ljeto u kupeu
Ja, strogi kondukter, bez karte,
Bilo je promrzlo zbog bosih nogu
Udebljalo se od čokolada kasno noću
Jer, načekalo me se,
Dok sve obavim
Obaveze, obaveze
Nazire se ljetu mome šlaufić
ispod tanke majice s bretelama

Pa smo sišli s vlaka
Moje ljeto i ja
Reklo je: bit će mjestimično sunčano
Al to je Kvarner, rekla sam
Batali, reklo je i zasipalo me uspomenama
Ko šarenim bombonima
Na koje sam samo nadogradila nove
( jednom ću tako opet)

Lunjali smo Rijekom
Uštimavali Ta divna splitska noć
Dobili smrznute pizze u restoranu
Malo podgrijane, malo pojeli
Nismo platili
Otišli spavati na Platak
Pa ujutro kupanje u Opatiji
Ja plačem ganuto pri ulazu u more
Stavi misli u prazan hod
On priča o salašu pa odmah dobije
Broj telefona od plavokosog konobara
Samo reci riječ, uslišat ću želju tvoju

Ono što me uz njega veže
Njegovo je neočajavanje
Spretno snalaženje
Očijukanje sa sudbinom
A i miljenik je Božji
Tamo gdje su ljudi hladni on im
Na silu izvlači osmijeh
Bar u nevjerici

Drži me za nožni zglob
Prosi me s pogledom na more
Dok ljeto rola pored nas
Ljeto rola i rola
U jedrilicama,
u moru koje se perla u plićaku
U poljupcima ko Pavlova torta
Ljeto se topi na usnama

Kad ti smočim dokumente
Raspadnem ti uspomene
Hoćeš li moći, htjeti, znati
Iz početka
Pita ljeto
I rola i perla
Dalje

FB-IMG-1724278720317

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.