Muškarci

utorak, 14.05.2024.

Trebali su mi radi ciferšlusa iliti patenta na haljini odostraga.
Pa radi zagrljaja, čvrstih, neispuštajućih, muških.
Teških vrećica. Sitnih popravaka u kući.
Radi drskosti i sagledavanja vlastitih grešaka i krivo sraslih kostiju.
Radi samoće u kojoj se nisam znala (s) naći. Anksioznosti u gluho doba noći.
Radi privida da su snažniji i nešto bolje znaju.
Radi ljubavi. Trnca. Ježenja.
Radi svemira i ravnoteže.

FB-IMG-1715573663917


****
Sad mu izmišljam poslove koje kao ja ne bih..mogla, znala, htjela..

1. Provjeriti džemove primjerice.
Maknuti plijesan, jer ispod znaju biti zdravi.

2. Usisati i oprati mi auto.
Kupiti dobre presvlake, premda ih nema koje bi ( mi ) dobro pristajale.

3. Oprati suđe ponekad. Skuhati mi / nam ručak češće.
Pospremiti naš brod /krevet svako jutro.

4. Svaki dan zaraditi 20 eura. Minimum.

5. Ne izazivati mi ljubomoru. Ne buditi to čudovište na kojemu radim.

6. otvoriti prozore širom radi cirkulacije zraka, redovito provjetravati.

7. nahraniti i napojiti našu djecu, Lovebirdse, Roka i Cicibelu.

8. redovito me grliti i ljubiti, premda to neće nužno završiti seksom.


( jel previše ? popis je u nastajanju... )

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.