"The Girl from Ipanema"

utorak, 12.03.2024.

- Rođen sam u Salvadoru, na sjeveroistoku Brazila. Prekrasan grad. Ima sve, osim pametnih ljudi da ga vode.
Moja je obitelj bila prilično siromašna. Već ko mali pokazivao sam ljubav prema nogometu, naravno.
Al velika ljubav bila mi je i glazba. Gitara i kopačke bili su sve što mi je trebalo za sretan život.
Moju buduću ženu upoznao sam na našem čuvenom karnevalu...Karneval Salvador da Bahia, jesi li čula za to?
Plesala je sambu. Crnokosa, beleza, pernas longas, olhos negros....Maria Clara.
Glazbeni uzor bio mi je i ostao Gilberto Gil . Volim i Astrud Gilberto i Marisu Monte..Claru Nunes...
Aquele abrac'o, Vamos Fugir, Palco, Serafim...jesi li čula, slušala...?

Zaljubili smo se na prvi pogled. Zabavljali se osam godina. Oženili se, izgubili prvo dijete, dobili drugo...al ona se od tog gubitka nikada nije oporavila.
Gledao sam je kako tone u svojim tugama i nikako je iz toga nisam mogao izvući, a pokušao sam sve.
Kuhao sam joj. Na silu je ljubio. Masirao stopala. Izmišljao priče, izmišljao izlete, nasmijavao, bavio se Lucasom da bi ona mogla spavati,
poticao je na ples koji je obožavala. Ništa. Nada.
Ljubav se istopila. Ostali smo dobri prijatelji, ali strasti je nestalo.
Živjeti se mora. Ili umrijeti. Sve između je jedno veliko ništavilo.

Nikolina je ostala pomalo zatečena nad tom njegovom jednostavnom i kratkom ispoviješću. Život. Može stati u par rečenica.
Ulovila je samu sebe naslonjenu na vlastitu podlakticu, kako ga sluša kako već dugo nije nikoga slušala.
Da li je to zbog stranog jezika, jer ipak je potrebno malo više koncentracije ? Da li je ispravno prevodila ? Ili je u mašti dodavala svoje..rečenice, misli, odsjaje..?

Činilo joj se da je zatitrao zrak kroz krošnje pred njenom kućom. Nekako plavo, nekako nestvarno. Čeznutljivo. Pačvorak modrog kroz zeleno. Drhturavo.

- Ovdje smo zalutali jednom na našem putovanju. Ovdje smo napravili Lucasa...
Ovdje sam se ovog ljeta došao oprostiti od svoje ljubavi.

A onda je zapjevao :


https://youtu.be/c5QfXjsoNe4?feature=shared

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.