Devet i nešto života

četvrtak, 12.10.2023.

To malo krznato čudo jedino spava u kući od svih mačaka.
Zove se Slavica.
( isprike svim Slavicama, slatko je mače)

20231009-201046

I to spava u hodniku na jastučiću, kako se usred noći ne bi malčice zabunila i uselila u krletku s mojim Rokom i Cicibelom.

Btw, jutros su se ovo dvoje tako glasno i čudno parili, da sam pomislila kako ih Slavica drži oboje za vrat i davi.
Zbog brige sam ih u tom posliću prekinula, eto što ti je ljubomorna baba, nadam se da su to kasnije ipak nadoknadili.
Poprilično sam u stresu :-)

Ostale mace su guzati Lojzek kojeg ne možeš nahraniti, crnobijela Vinka, zaigrana i s bijelim čarapama, Bea, bijela mačka kojoj sam cijeli tjedan liječila upalu očiju,
Zonza koju sam porađala kad je ko neiskusna i blentava maca cvilila na pločicama u kuhinji, a sister i ja smo joj zvale hitnu veterinarsku jer su iz nje izlazile male krvave loptice.
Mislile smo da ima vanmateričnu :-)) čim ih je polizala, kuglice su se pretvorile u mačiće. Čudesno !

Slavičina mama je Nera, sve rijeđe dolazi, veli tata da ju susjeda vabi i da to nikako nije u redu.
Predlažem tati da im stavimo nanognice, da se zna da su naše, a ne da ih svojata i hrani cijela ulica:-)

Slavica je shvatili ste, tigrasta.
Mama joj je crna ko ugljen, zato je Nera.
Neka je čudna vrsta, mala s dugim repom, izgleda ko vjeverica. Skače ti u zagrljaj s poda.


20231009-201100

Cijelo ljeto, mama bi Slavici donosila predvečer miševe, vrapce i ostale slasne zalogaje, koji bi poluživi služili Slavki samo za igru i vježbanje refleksa, nikako ne za jelo.
Nera sada očito gradi negdje novi život, pa je Slavica mače koje više boravi s ljudima nego sa svojima.
Mislim da to nije ni dobro ni prirodno, al moram paziti da se Gospođica ne izgubi, bar dok se moja luda sister ne vrati s puta.
Mace su zapravo njeni ljubimci, ne moji, ja više volim ptice i pse.
Mačke su sebične beštije, sjednu ti u krilo i ajde, dopuštam ti da me maziš, zaslužio si.
Kuleri su totalni, padaju u euforiju samo kad su gladne.

Sestrine me mačke i lagano teroriziraju. Podučena sam da im dajem jesti samo dva puta dnevno, no konstantno nešto žicaju, ulaze u kuhinju gdje su tatini kanarinci i zapravo mi stalno stvaraju nemir i stres.
Neko popodne našla sam krletku s pticom na podu. Srećom je ptič preživio taj udes, inače sam sigurna da bi osveta mog starog bila prilično okrutna.
Debeli Lojzek, nema mu slađe, uđe u kuću ravno pticama jer ima poseban način, grif rekli bismo, otvaranja vrata od kuhinje. Zovemo ga provalnik.
I onda tako po nekoliko puta, radi krugove i imam osjećaj da se samo želi igrati.
Mislim da sam malo smršavila.

Mace te podsjećaju da si preozbiljan i prekrut.
Da si sekantan i da sve shvaćaš preosobno.
Da si strašno dosadan.
Uče te da se poslije svakog obroka treba dobro odmoriti.
Da dan mora obavezno biti ispunjen i igrom.
Da moraš biti umiljat kako bi te ljudi voljeli.
I da kako se odnosiš prema sebi, tako će se identično, prema tebi odnositi i tvoja okolina.

20231009-201115

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.