Od kaktusa do mjeseca

ponedjeljak, 05.06.2023.



Kad sam bila sasvim mala
Viđala sam što nesretna ljubav
Zna učiniti ženama
Gasilo bi im oči, bože moj, ko svjetla pred zoru
Ostarile bi preko noći
Razbolile se
Smijale bi se izvještačeno
Od njih smo bježali
"... slomljeno joj je srce"
"...zeznuo ju je"
"...išao je kupiti cigarete i nikada se nije vratio"

I tako dalje i dalje..
Još gore bi prolazile
One koje se ne bi ostavljalo
Al bi ih se ostavljalo
Svakodnevno



Natalie Portmann
Nevjerojatna ljepotica
Doživjela je ljubavni brodolom
Vidiš joj u očima sve
Ostavljena je na pučini, doslovno
Mislim, koji to papak može učiniti
Bilo kojoj ženi
I s kojim pravom
Valjda postoji nešto poput karme
Što ga tresne kad tad
I onda mu još kaže
To ti je za Natalie, majmune sebični



Večeras slušam pomorsku večer
Emitira se iz Rijeke
" Ja nisam kao ti..", pjeva Oliver
Ko Brod u boci
Znači, ima i ostavljenih muškaraca
Neprilagodljivih
I njima tako nešto zna svašta napraviti
Al' oni se doslovno bace na posao
Kompenziraju
Pa možda probavljaju i duže
Tko će ga znati
Sve to ostavlja traga



Nitko te zapravo nikada nije ostavio
Onaj gore morao ga je skloniti s tvoga puta
Jer dolazi nešto novo
Jer moraš kušat nešto novo

Ne plači, moja Natalie
Ružičast je mjesec
Kažu ima neke veze s Venerom



https://youtu.be/TP7Y0ukqdDI

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.