Bez predumišljaja

četvrtak, 22.12.2022.



Sve mi je draže isprazniti mozak, staviti ga u ler i ne razmišljati više nego li je potrebno.




U tom rutinskom obavljanju radnji, puno prije mi se dogodi
" eureka" moment, čudesno prespajanje sinapsi i iznenadno prosvjetljenje.
Hoću li ga se držati ili ponovno zaboraviti..nemam pojma.
Dovoljno je već s vremena na vrijeme bljesnuti.



Moja pšenica tako raste, ne bavi se glupostima, zna što joj je činiti- zelenjeti, disati, hraniti se toplinom i svjetlošću, s onom jednostavnom vjerom zrna...

Jučer sam spasila jednu dragu kolegicu od smrdljivog martina, onog kukca koji prdne kad ga dirneš.
Ima ona fobiju valjda- sjedila je u mraku i čekala da smrdljivac odleti s lampe.
Otišla sam po partviš i skinula ga s one stropne lampe, uz riječi: evo ti na, nećeš ti moju frendicu zaj***ti.

Rekla mi je da sam srce:-*

Smrdljivac mi ništa nije rekao. Ostavila sam ga s partvišem na balkonu.
Al da nas je netko čuo ili vidio, pomislio bi da je došao na neki drugi odjel..

Drugoj sam kolegici jučer platila mobitelom parking.
Inzistirala je dat mi lovu. Nisam htjela- je**m ti 10 kn.
Ajde nek ti bude poklon za Božić!
Spominjala je to cijeli dan, a ja sam kolutala očima.

I onda sam danas plaćajući parking
kopipejstala njenu regu na poruci.
I dobila kaznu:-)
Koja je poanta? Nemam pojma:-)))
Bahaćenje mora biti kažnjeno?

Dobro da mi se nije pojavio i onaj smrdljivi martin i pojeo me.

Želim vam vjeru zrna.
I da vam se mozak odmara od svih suvišnosti:-*

A ja idem oblikovati moje vanil kiflice..valjda se tijesto dovoljno odmorilo...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.