Crtica 3

subota, 19.11.2022.

- Hoću i ja biti loza ko ti...veli Helena

A pritom cijela njena ružičasta aura
Zavrti joj se iznad pletenice
Otvori se na latice,
ko jesenska ruža
Čije ću onda mirisne latice skupljati
U visoku kristalnu čašu na štiklu
Još danima,
pile moje malo



- Imate baš dobru fizuru, kaže mi cura u dućanu
Moja glava trenutno zaplamti od dragosti
Tako je lako izreći lijepe riječi
Koje će možda popraviti malo
Nečiji i neki usrani dan

****
Rano buđenje, poluprazni hodnici i tišina u firmi
Da li poslije ići tati
Prazna je cesta
Možda mu bude drago
Jer sam održala obećanje

Nudi me ribom
Forsiram razgovor ni o čemu
Sestra se ne miče, radi grimase
A onda dolazi moj sin, s malcima
Ne razgovaramo on i ja
Pale su neke isuviše teške, nepotrebne riječi
S njegove strane
Riječi koje bole

Tako se lako izreknu ružne riječi
Koje će možda zavrtiti škriputavi vrtuljak sreće
Na stranu moje potpune osame
Želim li se zaštititi

I doista

Već se vidim za Badnjak samu
Okitila sam bor, mali, slatki
Za sebe
U novom stanu
Jedem ribu, grah salatu
Nazdravljam grimiznim vinom
Drhturavom odsjaju sebe

Koje samo malo
Uči biti sretno
Sebe voljeti
Uči biti
Sebi dovoljno

*****

Freshu i svima s kojima ne pričam
( na blogu i izvan njega)

Ako sam i pisala na ovom blogu
o sebi
puno i previše
Emotivno
Izvrtala si utrobu da bih si pomogla
Da bih se posložila
To ne znači da mogu dozvoliti
Da mi itko drugi izvrće tu istu
Utrobu
Bez moje dozvole -s kojim pravom?

Ima svoju, pa nek si izvrće

Jedno" oprosti "popravilo bi odnos da je izrečeno
Kad je bilo vrijeme
Bile su mi upućene uvrede
koje se upućuju mnogima koji misle drukčije
A ja sam se valjda osjećala
smiješno priviligiranom
Zbog moje izvrnute utrobe koju ste vidjeli
Uživo

E sad..jebiga

Nema privilegija.

Niti kada nekoga zavoliš

Niti kada nekoga već smatraš prijateljem

Mislim, tko mi je kriv

Kad zavolim, osjetljiva sam
Zaboli me grubost
Moju nježnost
vidi se ko manipulaciju

Ako ja prihvatim da postoji grubost u svijetu
Hoće li svijet prihvatiti moju nježnost, osjetljivost

Ili će nagaziti jače?

Znamo odgovor.

Lako je izreći: i lijepo i ružno.

Ko klinci smo znali govoriti:
" Što govoriš to postojiš"

U tome je sve.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.