Povratak Jedija

srijeda, 16.11.2022.

Novi mob i zbrka s ulogiravanjem...ulogoravanjem;-)

Hvala Adminu i velika mu, zvonka i sočna pusa;-)))

Toliko tekstova nenapisanih u mojoj glavi i velika tuga zbog Zlaje, premda mu s "roditeljicom" ne pričam....

Kiša i kiša..moji pokušaji da otvorim novi blog, jer sam puna misli i dojmova, ko šipak koštica..značite mi puno.
To je evidentno. I jače od mene.

Radim prekovremeno, pa me svaki daljnji boravak pred kompom umara.

Moja se najbolja frendica danas prvi put prijavila ovdje, samoinicijativno, a njen tekst možete čitati na fresh listi, Dragan..
Ako ustraje, postat će coolerica, sasvim sigurno;-)
Ona to u biti je, al izvan naše blogosfere...

Slušam španjolsku gitaru.

Volim vas.

Sarah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.