Već si pobijedila

četvrtak, 14.07.2022.

To kako se haljine uvijek izokrenu
Pa ih obuče krivo
I spavačice
I gumbi se sakrivaju
I stvari je vlastite zatrpavaju
14 košulja koje sam oprala
Svilenih, drhture na vjetru
I prošlost koju pamti
Izokrenuto i krivo
I pita se gdje živi
I zašto nije u svom rodnom gradu
I gdje su prijatelji
I samo bi hodala, a ne zna gdje ide
I svako jutro iznova
Ne zna gdje se budi

Pa onda ova moja djevojčica
Ista ja
Oblik lica, usta
Isprobava moje naočale
Crta mi po rukama tetovaže
Čini da svijet izgleda kao igra
Pravila su slijedeća:
Možeš li se bar triput u danu
Od srca nasmijati
Da te ne zaguše prašina i tuga
Već si pobijedila
Nacrtaj to, penkalom na ruci
Upiši u krvotok, pobjeda
Nakon praska, znoja i suza
Dolazi bonaca
Pa onda opet...

Budi žena koja se igra, kak veli Olja S. I.,
pjesnikinja..

Il se barem druži s njima.



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.