SamoLjubav

subota, 26.02.2022.







Zlo ne posjeduje nacionalnost.
Nikad nije. Niti bude, fala Bogu dragom.
Kao ni debilizam, malograđanština, ni kretenluk ni krkanluk također. Poremeti se to nešto u genomu valjda, a rodit se može bilo gdje i bilo kada.
Isključivost je uzrok svim ratovima.
I predrasude, naravno, kao revne pratiteljice vrlo slabog znanja.
Predrasude o ljudima, regijama, zajednicama.
Nisu tako, primjerice, svi Dalmoši prepotentni seronje.
Ili ako su prepotentni seronje, to je uzgred, neovisno o tome gdje su rođeni.
Nisu, fakat, osvjedočih se.
Niti su svi Hercegovci " snalažljivi", jer nisu.
U Republici Srpskoj sam kajkala. Govorila sam kako govorim, bez suzdržavanja. I eto me, čudo da me nisu ubili, mogu bit hepi.
Ima puno radišnih Crnogoraca i neduhovitih Bosanaca, pa i darežljivih Podravaca.
Srba koji nemaju ništa protiv Hrvata.
Predrasude me ljute.
Prave su otrovne zamke i siguran znak
suženog duha i intelekta.
Da ne velim kretenizma.

Čojstvo se ne očituje u pametovanju drugima, patroniziranju, djeljenju packi i pronalaženju zla- ama baš u svemu. Osim u žderanju- možda.
Ljudskost se ćuti u onim malim gestama razumijevanja, gdje ne osuđujući i ne vrijeđajući nečiji dignitet, daješ do znanja da si drukčijeg mišljenja, ali u svemu si kadar ipak pronaći i vidjet dobro.
Poštivati i različitost i različito mišljenje, jer...

"Između onoga što mislim,
i što želim reći,
i što vjerujem da kažem,
i onoga što želis čuti,
i onoga što čuješ,
i onog što vjeruješ da razumiješ,
i što razumiješ
postoji devet mogućnosti da se ne razumijemo."

D.Mesa
( pa taman se rodili u istom gradu, istog sata....)


E, do tih, uvažavajućih ljudi držim, i do njihovog mišljenja mi je doista stalo.
Jer je njima stalo do mog- tu smo da stalno učimo.

Osuđujući su ljudi samo frustrirani ego tripovi, koje nitko živ ne šljivi, pa se negdje moraju izluftati.
Osjećati se važnim. A jednodimenzionalni su da boli. Ne poznaju nijanse, čak su i daltonisti i totalno bez sluha. Budu važni u svojim očima, tek kada gomilu svojih masnih hračaka na nekog tko drukčije misli, ispuste.
Zbog takvih, sklonih jednoumlju, vode se ratovi.
Takvi su, žene koje su mislile drugačije, u 19. stoljeću zatvarali u poznatu umobolnicu.
Mislim, tko je žena da uopće misli?

Tamo gdje se vide i cijene nijanse, nema totalitarizma.
Nema mjesta ratu.
Svi Rusi su ugnjetači, manijaci, pijani zlostavljači. Je, malo morgen. To im je predsjednik. Ja nisam moj predsjednik, a i zeru sam zgodnija.

******
Bojim se za Zelenskog. Jutros mi je bio tako drag pri javljanju, nešto sjetno, toplo i ostavljeno..oko očiju...opet ja preosobno.

Podsjetite me idući put molim, da ne pišem preosobno.
Previše je budaletina koje se samo naslađuju.

Oi revoir!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.