Probacija

petak, 15.10.2021.

Svaki dan ću te pomalo zaboraviti
Ko master of losing something
Svaki dan
Probati ću te zametnuti kao ključeve
( stare i nepotrebne, jer su stanari iselili)
Kao jednu čarapu
( pa onu drugu baciti)
Kao ruž
( ionako mi nije stajao)

Svaki ću dan probati
Pješačiti brzo i odvažno
Produžiti korak
( što dalje od tebe, zamislit ću)
Gledati zalazak sunca drugim očima
Ili plave i sjenovite kišne oblake
Samo da je suprotno od tvoje strane svijeta

Dugujem si, najmanje je što mogu učiniti za sebe
Probati
Biti iz dana u dan sve odlučnija
Uspravna
Disati iz trbuha
( pa bio mi trbuh i u glavi)

Probat ću se iznova roditi
Drukčija
Ispovraćavati žabu u koju si se pretvorio
Pa je probati iznova i iznova ne poljubiti
Probat ću ne plakati
Probat ću prihvatiti
Da se nešto rodi samo da bi umrlo
Kao što se i nakon stotinu malih smrti
Dogodi rađanje
Da može lako, samo tako
Propasti sve oko čega sam se trudila
A nagrada može stići neočekivana
I da mi nitko nije obećao da ću biti
Sretna
Mada mogu probati, unatoč
( niti mi svijet išta duguje, al ja dugujem samoj sebi toliko, toliko puno)

...............................................

( s posvetom jednom posebno teškom danu)



"...ono što ne boli, nije istinito.." ( Torre )



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.