PRIČE O BETH ( A mene je dodirnulo krilo)

nedjelja, 03.10.2021.

Danas sam snažnije voljela svoje tijelo.

I svoj veliki svježi ožiljak uzduž trbuha, koji noću svrbi i peče, a pri premještanju na bok i boli.
- N e se srami , rekao je, sav čvrst i istesan, zdrav.
S tek jednim malim jedva vidljivim ožiljkom blizu prepone.
- Ne se srami. To je..kako se ono kaže..podsjetnik.. ti znala na što.
Smješkam se. Na traci pokretnoj 7 km. Podignuto, lagano uz brdo. Spušteno isto, nizbrdo i bez pridržavanja.
- Imala povjerenja, kaže. Pridržava me lagano za leđa. Bojim se da ne zviznem s trake.
Pušta mi svoju glazbu. Habibi, habibi. Žena umire od ljubavi dok ja trčim na traci. Ajd bar neka promjena!
- Mijenjam ?, pita. Ne, ne, odgovara mi.
Plešemo. Zagrijavam se, a već sam znojna. Lagane vježbe za trbušne mišiće. Usnule mišiće.
- To jako dobro. Plavuše se slabije znoje. Važno za metabolizam. Smijem se. Moji valunzi, zapljuskivanje vrućih valova i eruptiranje na površini moje kože- to je vulkanski metabolizam.
Utezi. Jačamo ruke sjedeći. Zadovoljan je.
Poslije masaža. Ima male tople ruke. Za koje se stalno bojim da ne skrenu kamo ne bi smjele. Ulje je od badema, s ekstraktom lavande.
U jednom trenu zaspim. Ležim u polju lavande i slušam zujanje pčela. Nadamnom je plavi dan kao lan, ljudi su dobri, ljudi se vole, u daljini vlak zvižduće a ptice ga prate par oktava više.
Poslije na ručku, priča mi o djeliću svog života u Bejrutu. On i prijatelj, jedva dvadesetogodišnjaci sa još njih 17 dvadesetogodišnjaka bili su oteti. Odvezeni autobusom daleko u nepoznatom smjeru. Prijatelj je mogao otići, jer je bio " ispravne" vjere.
Nije otišao. Nije ga napustio.
Vraćeni su nazad pod pritiskom susjeda iste,
" ispravne" vjere.
- Kako da mrzim, pita, sliježući ramenima poput mudrog dječaka. Kad toliko dobar ljudi ima!

Volim kad mi priča o Isusu u svojoj vjeri. Ježi mi se koža koliko je sve isto.

Navečer, kad mi poželi laku noć, to na njegovom jeziku znači, dao Bog da se probudiš ujutro!
Ujutro, kad mi poželi dobro jutro, na njegovom jeziku to doslovno znači, ogrijao te sunčev sjaj!

Mi znamo da u svim religijama diljem svijeta, anđeli imaju ista imena. I da se jednako odazivaju kad ih potražiš, kad ih iz duše zamoliš.

Ali šteta što tako prokleto često
volimo to
zaboraviti.
Pa nam s neba padaju
Krvava pera.




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.