Kinshasa i Congo DRC iznutra

29.08.2006., utorak

Evo mene doma...

Živili mi!

Evo, vratija se ja iz Afrike, ima već i tri sedmice. Ali, s obzirom da san onda ravno na godišnji, na naš lipi otok, tija san se odmorit od civilizacije, gužve, ljudi i svega pomalo. Tako da san i blog malo zapostavija. dead Uglavnom, sad san opet tu, u civilizaciji, mislin da ću se sad malo tu i zadrzat, pa... red bi bija da malo se posvetin i svome otoku i svemu lipome šta ima tamo. A i da onome drugome ćuvitaru vadin malo mast dok je u Afriku. smijeh

Eto lipi moji, do novoga putovanja i novoga svitskoga bloga, stojte mi dobro! Do tad - nać ćete uskoro novi ćuvitarski blog, ali ovi put sa domaće škrape.... smokin

Živili mi!

mahwavemah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.