Svi putevi vode u Rim

21 lipanj 2008

Da, da.. dragi moji blogeri.. . . koliko god vas ima ... odlazim vam sutra. smijeh Doin' a little trip to the metroplis.. of once ol' mighty Imperium Romanum ..ilitiga Rimskog Carstva.

Never been there before.. tko zna šta me tamo očekuje. Osim goddamn paklenih vrućina.. .namcor .samo se nadam da neće bit poput današnjeg dana ovdje kod nas. . but hey, znate kako se kaže...

Never regret. If it's good, it's wonderful. If it's bad, it's experience.
cool

Hahh.. well.. so much for now. 3:30 je ujutro.. buđenje za 5 sati. That sounds like fun. A poslije onakve utakmice.. . . nema se šta ni radit budan. namcor
No further comments...

Anyway...
Pozdrav svima... specially to my Brothers and Sisters of Metal. party

Remember, metalheads...
FUCK THE WORLD.
HAIL AND KILL!!

HARLEY-DAVIDSON

16 lipanj 2008

Before, today, forever...


Ahh.. što reći o nečemu o čemu svi znaju ponešto. yes .. o ovim sjajnim uglancanim krstaricama na dva kotača. cool Neki ih obožavaju, drugi mrze... ali unatoč tome i sami moraju priznat... da nema na svijetu motora koji odiše tolikom karizmom, tolikom osobnošću poput Harley-Davidsona. Američkoj legendi čiji su tvorci (Bill Harley i Arhtur Davidson) Europljani. Naravno. cool

Uglavnom.. povijest tih danas skupocjenih motora započinje davne 1903. godine, kad je napravljen prvi Harley-Davidson, koji je bio zamišljen kao motor za utrke.



Zanimljivo je za spomenut da se te godine uspio prodati čak jedan od tri primjerka. ;)
Well.. you gotta start with something. :)

Nedugo zatim.. tvornica se polako širi.. zapošljavaju se novi radnici, a proizvodnja se penje na preko 150 motora godišnje. I ne bi vjerovali, najčešći kupac tadašnjih motora bila je američka policija, koja je takve motore smatrala idealnim za obavljanje svog posla.
Hehh.. Cop on Harley. smijeh


(..obratite pažnju na "lovački" model.. prva slika hehh.. Night, whadda ya say?)

Ugl. kako godine prolaze.. dolazi do rata. I pogađate, firma počinje poslovat s američkom vojskom, tako da je za vrijeme samog rata bilo korišteno preko 20.000 primjeraka tog motora.. in the US ARMY.
Hehh.. G.I. Joe on Harley. smijeh



Nadolazeće godine, poznate po velikoj svjetskoj ekonomskoj krizi, nisu zaobišle ni tvornice “Harley Davidsona”. Kapaciteti se drastično smanjuju u skladu s potražnjom i tek 1933. godine tvornica uspijeva ostvariti profit nakon nekoliko neuspješnih godina, poslujući sa samo 20% kapaciteta.



Deset godina kasnije (1943.) umire Bill Harley, a sedam godina nakon njega (1950.) i Arthur Davidson. But, the life goes on.. and so does Harley-Davidson. Posao nastavljaju njihovi nasljednici, koji ulažu sve napore u nastavak posla... i s nekoliko novih modela koje su proizveli osvajaju mnoge prestižne titule.

Jedan od najjačih marketinških nastupa tog vremena bio je 1956., kada je kralj rock-n-rolla snimio reklamu za “Harley-Davidson”, objavljenu na naslovnici časopisa "Enthusiast”.


Zatim dolaze šezdesete.. doba raznih inovacija, od fiberglasa, električnog startera i drugih gadgeta koje nikome na ovom blogu neće značit previše.. Tih godina dolazi i do spontanog stvaranja novog H-D imagea; vozači počinju masovno nositi crne kožne jakne, i bivaju doživljavani kao odmetnici i ljudi "na rubu zakona".. čemu je velikim dijelom pridonio i Marlon Brando (vozeći Harleya u filmu "The Wild One").



Tih godina George Roeder je postavio i brzinski rekord s nevjerojatnih, za to vrijeme, 285km/h!

Godine 1977. predstavljeni su modeli “FXS Low Rider” i “FLHS Electra Glide”.



Osamdesete donose najvećim dijelom image kakav je ostao nepromijenjen do prije dvije-tri godine. Novi motori s novim upgrade-ovima. Početkom osamdesetih predstavljen je i "FLT Tour Glide", koji nakon predstavljanja javnosti dobiva naslov "Road king".. iliti "Kralj autoputa" ... Godine 1984. razvija se i legendarni V-twin motor od 1340 ccm, kojeg se još uvijek može naći u velikom broju modela koji još i danas klize cestama.



1982. godine proizveden je model FXR 1340 - Wide Glide...koje koriste nontheless, but KINGS of METAL. Da, da... Manowar crew; Joey, Eric, Karl & Scott.... (...možete ih se nagledat u dobrom starom spotu Return of the Warlord.. )

Još za spomenut je i da iste godine nastaje i poznati "Softail" model (sa skrivenim stražnjim amortizerima) ...

Tijekom posljednjih 20-ak godina ne mijenja se puno. Firma traži zaštitu protiv jeftinijih japanskih konkurenata. Predstavljen je novi model “Heritage Springer Softail“, te još neki, a sredinom 90-ih kompanija odlučuje igrati na nostalgičare, kao najmnogobrojnije potencijalne kupce, oživljavajući duh iskonskog “Harley Davidsona”.



No, pored svih tih... tehnički naprednih karakteristika koje posjeduju ti motori... postoji nešto što “Harley Davidson” čini potpuno drukčijim od ostalih... a to je njegov zvuk.



Za kraj.. slobodno se može reći kako nema tog motora.. koji proizvodi simfoniju poput one koja izlazi iz auspuha jednog “Harley Davidsona”. I to mislim samo na chopper/cruiser modele. Sve one NSR-ove i NINJE ("...300 na sat za sekundu"), sve zum-zum motore, koje još zovem i "komarcima", nit ne smatram konkurencijom..

Razlog tim prelijepim thunder-like zvucima koje proizvodi Harley je konstrukcija motora, načinjenog tako da se između dvije eksplozije, korištenjem vakuma, proizvodi zvuk kojega se najbolje može opisati rječju “pop”.... :D ...Tehnički gledano, stvore se dva “pop-a", a umjesto trećeg je pauza. Zaljubljenici u motore, a i oni koji to nisu... jednom kada čuju ovaj zvuk, sigurno ga nikad ne zaboravljaju...



Ride safe!
..ili kako bi bajkeri rekli... Keep the shiny side up! wink

''...ride into the night.. and one day meet in Hell!!''

(R)EVOLUTION

10 lipanj 2008

I dok polako ustaje iz ruševina, mislima obuzet - što poput razbuktale vatre bjesne, a svaki plamičak odraz je svih tih godina patnje... života koji se utopio u vatri.. vremena kada smrt je bila jedina požuda, a život obuzet neprekidnom mržnjom...

I tada su se susreli.. oči u oči - najtamnija tuga nasuprot čistog srca...
Život kršten u metalu... te blagoslovljen spoznajom tajne čelika...
Dar koji omogućuje da se pokore i savladaju sve smrtne, ljudske pošati....


I feel... the force is clean again... deep inside of me!
And when I tear all roots of pain, grief and agony, then I'll be FREE!


Hey! Ride on the wind!

Lightning pierced my body,
Back again I'm rising,
Now you hear my primal calling...
Shout out even higher,
War's now our revival!
Voice of truth is cryin' out for me!

And now we're standing side by side,
The tamed old hatreds next to mine...

Watch me ride on the thunder,
Followed by the warriors of steel, HAIL!!!
Strive for justice, fight for freedom,
Yeah! This war is real!!


HAIL, my Brothers and Sister of Metal!
Heheh... guess who's back... ..Once more onto the bridge!! Kakva bi to bila blogosfera, da nema ovog bloga... .. I'm here again, live 'n kickin'.
Za (novi) početak.. neću odugovlačit.. Dizajn je tu. Službeni prvi post nove ere bloga je tu... Znači - my job's done for today. ..naravno.. uvijek ima mjesta za nadogradnju heh.. tako da.. mrvicu tamo, mrvicu 'vamo.. i uskoro će sve bit just like in good ol' times.. wink

So far, so good... so what.
Ako imate kakvih prijedloga, kritika..sad je vrijeme za to.
I usput, pozdrav svim novim komentatorima... Hmm, u zadnje vrijeme.. loša je vijest da je onih starih sve manje.. Faded out? Ali hey, life goes on. Koga nema bez njega se može, RIGHT!?

Toliko za sad od mene.. .
And remember, metalheads...

FUCK THE WORLD!
HAIL & KILL!


I know... I know everything..
I am everything..
I'm alive.

NE HUMANUS CREDE

The Crown and the Ring

09 lipanj 2008

From a battle I've come, to a battle I ride..
Blazing up to the sky...
Chains of fate hold a fiery stride,
I'll see you again when I die!

Odin, I await thee, your true son am I...
I hail you now as I die...
I pledge you my sword, and to no man I kneel!
Ours is the Kingdom of Steel!


Fuck the World.
Hail & Kill!

Yours trully...

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0