Kad bih sve jezike ljudske govorila...

ponedjeljak, 06.02.2006.

O nama kršćanima...kakvi god da jesmo

Svatko tko je ikad brisao prašinu zna kako izgleda iscijeđena krpa. Prvo ju dobro namočiš…onda ju iscijediš do posljednje kapljice, nakon čega ostane zgužvana i tri puta manja…tada njome brišeš i kupiš svakojako smeće po kući…one najgadnije i najjadnije stvari koje se nalaze po najzabitijim kutovima tvoje sobe…

E, tako se ja sada osjećam…umorno i iscrpljeno.
To mi se dogodilo dok sam išla na Framu...pokušala sam zamisliti kako se osjećam, dok sam hodala ulicom kao polupijana…i krpa mi je pala na um…
Mislim da je to zbog natjecanja koje smo danas imali i stresa koji je uz to prouzrokovala najava testa iz sociologije za tjedan dana…A kasnije sam shvatila da najvjerojatnije taj dan neću biti u školi. hehe

E, a sad jedan vic o kršćanima…


Ide ulicom kršćanin za vrijeme progona u Rimu i susretne lava.
Istog trena počne moliti:»Dragi Bože, molim te da ovaj lav bude kršćanin,
da bude milosrdan i tolerantan…» i tako dalje moli čovjek.
Istovremeno, kad je spazio kršćanina, lav reče
:»U ime Oca, Sina i Duha Svetoga.
Molim te Bože blagoslovi ovo jelo koje ću blagovati i hvala ti na njemu.»



I tako idem ja danas iz škole, a ono iza mene neke dvije cure pričaju o Crkvi…kakvo čudo…i morala sam ići sporije ispred njih da čujem o čemu pričaju. Uglavnom, jedna je bila za Crkvu, druga je rekla kako je sve to glupo i da ona ne mora slušati nekog popa koji joj priča kako da ona živi, pa nije valjda ona glupa..i tako dalje…

Ajoj, ljudi pričaju protiv Crkve, a da ni ne znaju što je ona i koja je njezina uloga, kako je nastala i tak to sve…

Riječ dolazi iz grčkog, a znači skupština naroda koja je primila Zakon na Sinaju.
Riječ za Crkvu koju mi danas koristimo dolazi iz latinskog, a znači: «Gospodnja» ili «ona koja pripada Gospodinu». A općenito označava liturgijsku skupštinu i sveopću zajednicu vjernika. U Crkvi vjerujemo u Isusa Krista, i tko u njega ne vjeruje nije katolik( kršćanin).

Protestanti vjeruju da ih može spasiti samo Božja milost, Sveto Pismo i vjera u Boga. Skraćeno, to znači: radi šta hoćeš, čitaj Bibliju i kaži da vjeruješ u Boga i spasit ćeš se…e ali stvari i nisu tako jednostavne.

I onda kaže ta ženska: «Idem na misu svake nedjelje i znam ju napamet…pa to mi je glupo…» Do kraja mi je bilo žao te sirotice, ali moram priznati, bila sa, malo i ljuta.

Onaj tko zna šta se na misi slavi svaki će se puta oduševiti i radovati…Svetoga mi Petra, pa ja primam Tijelo Kristovo…zamislite koja je to čast…

Još nešto…Jedina stvar na misi s koje se možete isključiti je propovijed…iako ona katkada tumači Riječ…Naravno ne propovijedaju svi jednako, pa je to dio koji možete slušati samo s jednim uhom…

I kako netko može reći da ne vjeruje u Crkvu zbog popova ili nekih ljudi koji su, na primjer prije pljuvali po Crkvi a sad ne izlaze iz nje. Ma mislim stvarno…

Kako tvoja vjera može ovisiti o popu…kakva si ti onda slaba osoba i kako li je tek slaba tvoja vjera, ako ju jedan pop može izmijeniti i poljuljati.
Nitko nema veze s tvojom vjerom ili nevjerom…Sam si kriv što ne vjeruješ, a ne znaš zašto je to tako. Možda bi se bilo dobro raspitati u što se to u Crkvi vjeruje, pa onda odlučiti…hm…

Još je bolje kad netko pronalazi razlog za nevjeru u inkviziciji i križarskim ratovima. Da to vam je odlično…Jeste li vidjeli zašto se to dogodilo? Crkva je dobila slobodu 313. i otada je postajala sve jača…i bogatija…Zbog toga su krivi ljudi došli na vrh i radili krive stvari. Danas to nije tako… Crkva nema preveliku moć, a svećenici su se odrekli svog bogatstva za dobrobit drugih( barem oni koje ja znam).

Glupo je tako gledati ma nešto iz prošlosti u sadašnjosti. Treba naučiti na pogreškama da se one ne ponove, da ih možemo izbjeći.
I ne valja pričati gluposti o stvarima o kojima nemamo pojma. To nas čini još većim glupanima.

- 22:56 - Komentari (3) - Isprintaj - #