Nigdje Posebno, Zemlja

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Nigdje Posebno...
Zagreb at Night
A World Of...
Indie, nego što.
Kava, trava i novine
Dubia ne spava sama
Buđenje

Zbogom i dva zdravo
Zbogom i dva zdravo
Sudionica
Nula

Ostale priče i stilske
Zvijezde i prijatelji
Dokolico, tvoje kraljevstvo mora pasti
Fragmentarno
(battery low)
Ta mačka je nešto što ne mogu objasniti
Kriva boja

Ostatak je tinejždersko pizdakanje po raznim temama.
Tko voli, nek izvoli.

... and then some.
last.fm
Lična knjiga
twitter

Also, other people.
Atlas Sliježe Ramenima

The Truth Is Often Hidden In Plain Sight







13.05.2006., subota

Čupavci i kava u Slavoniji

The slavonski čupavci Eto.

Dugo me nije bilo, ali ovaj puta čak niti neću spominjati da se vraćam (ili ne vraćam) pisanju. Smatram da je to ionako već bezveze. Umjesto toga, divite se slici slavonskih čupavaca (nisu drugačiji od recimo krapinskih, ali su jako, jako fini) koja je nastala prije cirka pola sata. Mislio sam ih poslati poštom nekome, ali ovo mi se učinilo kao mnogo zgodnija ideja.

Rekao sam da sam u Slavoniji. Preciznije, u Đakovu sam i mogu ga nahvaliti. Grad ima 25.000 stanovnika i jako dobar urbani plan. Ulice podsjećaju na američke suburbse, široke su, sa sličnim, lijepim kućama koje nimalo ne krše građevinske norme. Jezgra grada je očuvana koliko se mogla i neke zgrade se nisu promijenile već 100 godina.

A katedrala je isto genijalna. Možda stavim slike na photobucket pa postam link u komentar. S obzirom da ovo pišem s tuđeg računala (laptopa) i trošim tuđi internet, nemam trenutno vremena za to. Izgrađena je od tamnocrvene cigle (boje osušene krvi, rekao bih da se osjećam posebno morbidno), golema je, sa predivnim obojanim rozetama. Unutrašnjost je oslikavana punih 12 godina (krajem 19-tog stoljeća) i to tako perfekcionistički... Neki zidovi na sebi imaju naslikane tapiserije, koje iz daljine izgledaju poput pravih tapiserija, koje vise sa zidova. Posebno su detaljne slike raznih biblijskih događaja, od Adama i Eve do pribijanja na križ.

Reko bi Nighthawk nešto o efikasnosti kršćana, ali taj komentar ostavljam njemu.

Čak su nas odveli u kripte ispod crkve i vidjeli smo gdje je pokopan J.J. Strossmayer, skupa s još hrpom biskupa.

Slavonci su veoma gostoljubivi ljudi, puni elana i veselog raspoloženja. Nije da to i prije nisam znao, ali sad sam se u to uvjerio iz prve ruke. Napisao bih još, ali nemam vremena. Sutra još idem u Sl. Brod, ali sumnjam da ću se iz njega javiti. Imam još nekih stvari za reći, nevezano uz ovaj post, ali o tome neki drugi puta.

U, da... načuo sam nešto o tome da se može mijenjati adresa bloga. Idući puta me potražite samo na kierlan.blog.hr. Ovaj mi je naziv predugačak i pogrešan.

Glazba: King Crimson - cijeli album In the Court of the Crimson King

Kierlan Darkskye,
In Awe
- 19:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>