ketcha`s mind

srijeda, 01.11.2006.

[što danas možemo napraviti za bolje sutra?]

What you get and what you see
Things that don't come easily
Feeling happy in my vein
Icicles within my brain


I dok slušam System of a Down i nabrijavam atmosferu za noćašnji rad, eto me na blogu da ostavim koju riječ. "Koju"!

Radionica je gotova, i mi - studenti smo dali SVE od sebe da pokažemo što nam danas u našem Sc-u fali i kako to možemo promijeniti! Koliko smo bili uspješni, pokazat će vrijeme i realizacije. Nadamo se da će se bar jedna od naših ideja realizirati!Do tad..izložba traje..

Trebali smo na izložbu pozvati Bandića i upitati što grad misli o svemu i dali će dopustiti da se naš (sada) bijedni Sc pretvori u visokoprofitabilni centar i da li ćemo mi studenti stvarno završiti na rubu grada u Dubravi kao dokaz da su studenti margina društva bez prava glasa?!?

Dok se možemo voziti obnovljenom Ljubljanskom Avenijom koja ni prije obnove nije bila grbava kao što su grbave ceste u Gorskom Kotru, SC propada!!!! žalosno ali istinito, mi svi dopuštamo da propada ono najbolje što imamo.

VEĆ danas u trgovine ne idemo u grad, već fascinirani reklamama koje nas bombardiraju jurimo u City Centar. Zaboravili smo dobre stare navike i jedino je (moožda)u gradu ostala subotnja špica na Cvjetnom Trgu sa svim onim napirlitanim "frajerima" i babama. Pitanje je samo vremena kad će se ta ista špica prebaciti u City Centar.

"Budućnost" nam psiholozi, sociolozi, antropolozi i arhitekti predviđaju da će izgledati kao scenarij : kartica i samo kartica! Život će nam biti jedna kartica. Novac će nam biti na jednoj kartici. Ista kartica će otvarati auto, kuću, stan, trgovinu.. Istom karticom ćemo ulaziti na ulice svoga kvarta. Kvartovi će postati kao mala geta okružena zidovima i kapijama i naša će ih kartica otvoriti. Pitanje je samo koliko će se modernih kasta stvoriti kad danas imamo ljude koji imaju i one koji nemaju. Srednja klasa je izumrla jer grca u kreditima i možemo je svrstate u one koji nemaju.

"Budućnost" će nas otuđiti od samih sebe i od ljudi. Primjerice - kad budemo trebali nešto iz dućana - naručit ćemo putem interneta ili telefona. Vjerovatno će postojati mogućnost "modernih dućana" koje će opet otvoriti ona ista kartica kojom otvaramo stan. Provući ćemo na ulazu karticu i čekati ono poznato pip pip pip (kao što je to danas u prostorima bankomata) i vrata će se otvoriti. Uzet ćemo što nam treba, provući karticu da bi platili i ponovo na vratima provući karticu kako bi mogli izaći. U "Budućnosti" se nećemo morati svađati da li je potrebno da nam dućani rade nedjeljom jer ćemo se riješiti te cijele skupine trgovaca koji su danas potlačeni. Danas oni jedva preživljavaju, a sutra će ih zamijeniti računala i neće imati kako preživjeti.

Uskoro bi se moglo dogoditi da živimo u Ne humanom mjerilu Mamićevih, Todorićevih ili Horvatinčićevih tornjeva i to samo zato što to svi mi dopuštamo!a možda to i želimo?!? Gledati iz stana na ulicu s 20-tog kata?


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jeste li kad vidjeli ovu građevinu? Jeste kad bili u njoj?

Nažalost propada..al kažu da će se obnoviti..

To vam je Francuski paviljon unutar Sc-a.

Možda ga niste prije vidjeli jer kao i ja niste išli dalje od menze, knjižnice, učionice, student servisa, cyber caffea.. Tek sam prije 3 dana skužila da Sc ima i slastičarnu i to "otkriće" sam nagradila komadom torte!

Do nekih novih inspiracija..sačuvajmo sve što imamo za bolje sutra..veliki kiss!

01.11.2006. u 21:51 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online