ketcha`s mind

petak, 06.10.2006.

[što je vrijeme?..]

Ili da kažem gdje je vrijeme? Ili tko je vrijeme? Vrijeme kraj mene kao da leti!yes Jer ipak, prošlo je sedam dana da nisam zavirila na svoj blogeek, da nisam pogledala mailnono, da nisam zavirila u vaše svijetovenono!

Uz velike ambicije - NE - nisam našla posao!no I dalje sam švorc al sam sretna.rolleyes

Ljubimac je postao ponosan vlasnik kola što se upravo sjaje u mom dvorištu!smijeh Uživa u komfortu i drago mi je zbog njega.cerek To što ja nemam isto i što mi to isto ne fali ne znači da sam zavidna na isto. Ipak, kola su trošak i briga i to nije samo hrpa lima koja leži u dvorištu. Ili je?nut Moja kola su kao što već znate moja Zvijerka(bicikla)blabla, moje punašne nogice koje održavaju ravnotežu da se ne kotrljam po cesticerek i dobra volja da gackam po kiši, suncu i snijegusmijeh. U zadnje vrijeme sve više i sve češće uprežem svoje punašne nogice i to je moj problem pomanjkanja vremenayes. Dok stignem amozaliven pa tamozaliven pa amozaliven pa tamozaliven ode mi cijeli dan al nije mi žaoyes. Treba iskoristiti još ovo malo toplijeg vremena prije one sirove, hladne i otužne zime za koju VEĆ sad kupujem kaputpuknucu. Ako niste primjetili - u dućanima je još prije 2 tjedna osvanula ponuda zimske odjeće?!? Tada je, ako izračunate(putem malo više matematikeyes), bilo još uvijek ljeto?!?!eek Pitate se što se čudim (a i zabrinjavam)?!? U ljeti moram kupovati zimsku robu, u zimi ljetnu?!?burninmad Tako nekako ispada ako želim biti vlasnik nekog kvalitetnog komada odjeće.yes Trenutno sam u kupovini kaputa i već se osjeća pomanjkanje brojeva. Zato i hodam..da izgubim koji cm i da kupim neš normalno.rofl

Upisala sam 4tu godinu al uz sve vaše zabrinutosti - NE - nije me pojeo fax.wink Jedva da sam boravila više od 2h na njemu prvog tjedna. Više sam boravila na kavama zbog glupih profesora koji obavijesti pišu na guz papiru najsitnijim mogućim slovima ili zaborave na satnicu pa ne dođu održati predavanje.burninmad

Nisam upisala njemački jer mi je Stara zabranila to.burninmad Ne zato što mi on neće koristiti već smatra da ga mogu upisat kad god i da se sad posvetim - komu čemu - faxu. Hmmm...dakle, fax je u rasulu a njemački samo na TV-u.nono

Nisam se upisala na tai chi jer me odjednom prestao privlačiti? Ma ne. Štedim ko budala pa radije besplatno hodam. rofl

I uz sve ove napisane retke - nije se ništa promijenilo u životu ove ljenčine! Sve je po starom. Il mi se samo čini?

Ono što nije po starom su mediji. Još uvijek sam aktivan pratitelj svih aktualnih stvari. Koliko god to odbijali i nijekali.. u mom bloku niti ne moram paliti TV jer se BB gleda u svakom stanu i sve čujem ali i vidim pogledom u susjedov dnevni. Pratim te budale jednim okom na TV-u a drugim na kompu.smijeh

Jučer su se zaljuljale barke u mojoj maloj Istri.yes Tako smo mala regija a stalno u problemima. Pa to je za poludit. Ništa u nas ne može proći bez skandala. U jednom danu je otpušteno 7 novinara. Odnosno suspendirano 7 novinara. 7!eek NE jedan nego SEDAM!eek Iskreno, smrdi na uplitanje politike jer danas je sve politika i političari sve mogu al opet valjani razlozi zaista(vjerovatno zaista) postoje.lud Da upitate mog Starog što misli o svemu rekao bi vam da nešto zaista smrdi i da mu je žao što će ti ljudi izgubiti posao al to će reći jer je čovjek - razuman čovjek. No, unazad godinu dana bar jednom tjedno je jedan od tih SEDAM pisao o mom ocu. Slažem se da Svijetu treba pokazati ono realno, uputiti ga u ono što je, slažem se da treba biti neovisan i slobodan u Svijetu medija. No, iskreno treba biti i čovjek. Moj stari nikad nije zamjerio tom istom što je pisao sve što mu se prohtjelo jer kako kaže njegovo je pravo i njegov posao. No, mene je boljelo. Moj Stari nije političar, ni direktor kakve uspješne firme, nije ništa - čak ni mala riba kako se kaže. Jednostavno radi svoj posao, prima mizernu plaću i to je sve. No, u očima javnosti - a znamo kako mi građani (pogotovo u manjim sredinama) upijamo novine djeluje kad se vaše ime nađe na naslovnici dnevnih novina pored imena kriminalca koji je u pljački ubio nekoga. Nije lijepo zar ne?nono

To je sve za sad od mene.kisswave

06.10.2006. u 09:40 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online