counter free hit unique web

KemoTerapija

29.04.2005., petak

NEDIPLOMATSKI NESKANDAL

Još jedanaest dana.

To se samo meni može dogoditi.
To da idem ulicom, a da Nepoznat Netko izgovora iza mene moje prvo blogovsko ime. Okrenem se i vidim mladića, visokog kao ja i barem 20 kg lakšeg i 40 godina mlađeg. Nije moja kategorija. U ruci drži mobitel i govori onome s druge strane, tu je, ispred mene, da KemoTerapija… dobro Vibi, dovest ću ga.
Dovest ću ga, a ne privest ću ga! Premda bi meni bila draža rečenica – zamolit ću ga da dođe k tebi na kavicu.
Morali biste me osobno poznavati, pa da zaključite da me zaista ništa ne može iznenaditi. Pa čak i kad u liftu nekog njujorškog hotela, sredinom osamdesetih, ugledam prijatelja iz djetinjstva, Bebana iz Bosanske Dubice, koji valjda još živi u Beogradu, a kojega sam posljednji put vidio u liftu banjalučkog hotela kad sam, negdje osamdesetih godina, gostovao u tom nekad lijepom i gostoljubivom gradu na nekakvoj književnoj večeri. Oba susreta su bila slučajna, i oba sam puta reagirao tako što sam ga upitno pogledao, ispružio ruke s okrenutim dlanovima - i malo podignutim ramenima, onako kao kad kažete nekom, izvoli - i rekao: Kamo ćemo na piće?
Ovom sam mladiću, s istim upitnim pogledom i nešto starijim okrenutim dlanovima i upitnijim ramenima, rekao: A gdje je to Viborovo poduzeće.
Taj mladić bio je jedan od gazda konkurentskog Mojbloga, čist i uredan mladić u svjetlo-sivom - možda malo, ali samo malo plavkastom – odijelu. Nije simpa kao naš Dario, ali nije ni tip koji bi vas ostavio ravnodušnim, osobito zato što mu je lice vedro, a gleda vas bez imalo straha. Na svome Mojblogu potpisuje se kao plavisan.mojblog.com.
Dobro ne izgleda baš kao plavi san.
Naravno, ja brzo kopčam, ne treba mi ni mjesec dana. Prepoznao me po crvenoj majici na kojima piše b l o g, a koju svakodnevno nosim. Navečer je operem, a ujutro obučem dok je još malo vlažna, tako da je ne moram peglati, oliti glačati, kako bi rekao Scorpy.
I tako se mi upoznasmo i krenusmo u Viborovo poduzeće, tamo u Vukovarsku, bliže Trešnjevačkom placu.
Vibor je onaj diplomatski skandal.
Već sam ovdje pisao da Vibija nisam vidio mali milijun godina. Mamica i tatica doveli su mi ga u posjetu prije dvadesetak i nešto godina, roštilj, bla/ bla/ bla, mali se malkice uneredio, pa mi je za uspomenu ostavio prilično rabljenu pelenu.
Sad moram reći da bih ga prepoznao, da smo se koji slučajem sreli negdje u gradu, tko zna kom, možda i u Washingtonu. Hoćeš/nećeš toliko me podsjeća i na oca, i na majku. Živ je, nasmijan, vedar i, ono što posebno cijenim, brzo misli.
Popismo kavu, popričasmo, dadoh mu broj telefona, uslikah se s njim za Mojblog, štoviše, čak se i javih Čarobnoj Ptici i rekoh joj s kim sam u društvu.
Vibi mi je poklonio časopis pc chip, broj 120, koji za temu broja ima dosje Blog. Onaj o kojem Ptica piše u svome današnjem postu.
Je, istina je. Tamo su predstavljeni najuspješniji blogeri, a s našeg Bloga tu su predstavljeni, osim Ptice neuhvatljive Trkačice, s nekoliko riječi teksta i fotografijom naslovne stranice i ovi naši prijatelji: Zrinkino pismo, Dax blog, Život u Dubaiju, Last Broadacts, Svinje u blatu, Seks and the Usidjelica, Poliglotna Od do, Motorom po Africi, Mitologija, Linux, Wolfwoods crowd, La Woman, Hrvatski svjetionici, Dnevnik ulice, Bushman, Bitke kroz povijest, Veliki brat, Redpen, The Cronicles of Zombix, Hot blog, Anarhija Weekly, Jesus Quintana, Flapper Girl, Borg, Modest Blejz, Megi, Novac, Dalibor, Afrikanci, Drito Konj, Iračani, Annie de Svimma Nammie i Mennie, Action Girl, Plodovi zemlje, Mi (vaš dragi Kemić i onaj odurni Blogomobil), Scorpy, Knjiški moljac, TV kritičar, Buddha u supermarketu, i Fahrenheit 15/11,
Autor prikaza o najboljim hrvatskim blogovima je Boris Ličina. U uvodu svoga izbora rekao je da su mu sigurno promakli još mnogi odlični blogovi, s čime se potpuno slažem. Vjerojatno zbog ograničenog prostora nije mogao objaviti prikaz svih onih koji to zaslužuju, uključujući mnoge s Cool i Almost liste, moju dragu Ifkicu i druge dame i gospodu, uz neke nove blogerice i blogere s Fresh liste, te meni dragih Keš pičkica, Šumske Republike… s onog drugog bloga.
Ostadoh vam dužan masu drugih susreta, ali i to ću prije ili prije odraditi.
I, eto, noć je, a svuda oko mene petak.
Što je pisac htio reći, baš me zanima!
- 20:34 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga