counter free hit unique web

KemoTerapija

18.04.2005., ponedjeljak

TKO DOMA NE SIDI I NE HAJE TRUDA,/ PO SVITU TAJ VIDI I NAUČI SVIH ČUDA

Tako je u Tireni napisao Marin Držić, pisac i veliki putnik, kojemu čak ni grob nije u domovini.

Malkice sam se, u subotu i nedjelju, družio s liječnicima. Naime, za dvadesetak dana krećem na putovanje koje bi, u duhu Spartanaca imalo završiti – s Blogomobilom ili na njemu!
I prijatelji liječnici mi rekoše da sam zdrav. Bilo mi je baš neugodno. Nije normalno da čovjek mojih godina bude zdrav.

Danas sam pozvao sina Ambu i nesina Darija Markuša na doručak. Imali smo se naći u devet ujutro, ispod sata na Glavnom zagrebačkom trgu. Svi smo došli nešto ranije. Ambu sam odmah primijetio jer mu je glava baš u visini sata. Rekao sam mu da sam zdrav, na što je rekao da to nije u redu. Mladi, kaže, boluju, a ti se razmećeš krvnim slikama i zdravom bojom lica. Složio sam se s njim.
Dario je stigao pet do devet i povedoh ih na ćevapčiće s kajmakom. Naravno, Amba i ja smo sve smazali, a Dario je ostavio najbolje – kajmak. Kao ne voli! Onda smo Amba i ja odlučili odvesti ga na pusti otok. I da ćemo tamo ponijeti samo kajmaka. Kad uhvatimo kakvog skakavca, guštera ili pauka, premazat ćemo ga kajmakom, pa da vidimo hoće li iza sebe ostavljati takvu delikatesu!
Inače, Amba i on su se odmah skužili. Naime, kao što znate, Amba je završio školovanje za pilota našeg zrakoplovstva (ostao mu je još samo diplomski), te dane u Zemuniku provodi vozeći Pilatusa. A Dario bi letio i snimao. Pa su se oko toga njih dvojica zabavljali. Obećao sam Dariju da ću mu uspostaviti vezu u Zapovjedništvu zrakoplovstva, pa onda da ga vidimo! Dario će snimati sve ono dolje, a Amba će se zabavljati praveći njegove blijede portrete i snimajući mu ustrašene oči!
Poslije smo otišli u Zapovjedništvo Bloga, gdje smo se našli s Anderlonom i Livijom. Upoznao sam ih sa Tabom, koji se, uz Uvodića, Jordanića i Žezlinu, također nalazi u mome logističkom timu. Bio je to dobar razgovor, nadam se s pozitivnim rezultatima.
Taba me je htio voziti kući, ali sam ga odbio, budući da sam danas kući (u Trnju) išao nešto lakšim putom: preko Maksimira, Bukovačkom, na Rebro, a onda Zajčevom dolje do Kvatrića, pa Martićevom, Jurišićevom, Ilicom i Frankopanskom, gdje sam zastao u Gavelli na kavi. Malo sam popričao sa šankerom Vladom i nogometu i komadima.
Baš na odlasku susreo sam Kikija Kapora. Sjajni glumac interesirao se kako napreduju moje pripreme za put. Znaš, reče mi, sin mi redovito prati što pišeš na Blogu, pa sam se pitao jesi li to ti ili nisi. Po svemu, rekao sam sinu, to je Kemo.
Naravno da sam ja. Zatim se zanimao kojim ću putem hodati i gdje njega planiram kao suputnika na nekoj kraćoj dionici. Ostali smo pri tome da ćemo se dogovoriti, ali on bi volio da to bude na samom početku.
Raziđosmo se, on ode u kafić, a ja prema kući. I to Frankopanskom, Savskom, nekim malim trešnjevačkim ulicama do Crvenog mosta na Savi, pa južnim dijelom nasipa do Mosta mladosti, te sjevernim nasipom do Kockice i lijepo doma.
Nakon što nahranih malo dijete, to jest mamicu, bacih se na proučavanje karata, e ne bi li sve ono što tamo vidim utisnuo u taj prokleti zakrečeni mozak.
Do maloprije sam se bavio i čitanjem što su o putovanjima ispisali meni dragi ljudi. I evo nekih baš lijepih rečenica:
Zasad je čovjeku najveći cilj sretno stići što dalje i još sretnije se vratiti. (Nikola Šop)
Obično odgovaram onima koji me pitaju za razlog mojim putovanjima da dobro znam pred čim bježim, ali ne znam što tražim. (Michel Eyquem, seigneur de Montaigne)
Čovjek bi morao znati nešto o vlastitoj zemlji prije nego što ode u inozemstvo. (Laurence Sterne)
Bolje je smrznuti se putujući nego sagnjiti sjedeći na jednom mjestu. (Maksim Gorki)
Badava: i putovati, i to je – gubiti iluzije. (Antun Gustav Matoš)
Čudna je stvar da ljudi, kad putuju morem, pišu dnevnike iako nemaju što vidjeti osim mora i neba; a kad putuju kopnom, i imaju tako mnogo da vide, najčešće propuštaju da to učine. (Francis Bacon)
Što se mene tiče ne poduzimam putovanje da bih samo nekamo stigao, već da bih putovao. Putujem radi putovanja. Velika je stvar kretati se. (Robert Louis Stevenson)
Moja putovanja, to je bio moj posljednji ludo potraćen novac! Trebalo je da upoznam svijet, a otkrio sam da je on upravo takav kakav sam zamišljao. (Johann Nestroy)
Putovanje je život, kao što je, obratno, život putovanje. (Paul Jean)
Ne čeznemo za određenim mjestima, nego za osjećajima što ih ona u nama bude. (Sigmund Graff)

To bi bilo to za danas. Što vi, stanovnici Republike Blog, mislite o putovanjima?
- 20:25 - Komentari (39) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga