counter free hit unique web

KemoTerapija

11.03.2005., petak

HAJDE DA SE SLIKAMO!

Imam jednu malu, sasvim malu molbu. Mome starom prijatelju, Mitru, novinaru najpoznatijih dnevnih novina, sviđa se ova ideja o hodanju. A opet je krivac Vlado Sviben. Posljednja tri teksta isprintao je i odnio do Pave u Gavelli, pak se to tamo komentiralo. I Mitru je palo na pamet da od mogućeg javnog treninga napravi dobar novinski prilog. Ne pitajući nikoga za dopuštenje, u jutrošnjem telefonskom razgovoru s njim, pristao sam. Naravno, mogu odustati, ali više bih volio da Mitrovu ideju zajedno realiziramo. Naime, ja ostajem kod toga da sam samo jedan od Blogera, pa bih volio da taj javni trening, hodanje Zagrebom, učinimo svi mi. I tako ću se ja izgubiti u masi kao pojedinac, a Blog će dobiti primjerenu reklamu.
Dakle, što? Ako vam si svidi ideja, ta o zajedničkom javnom snimanju treninga, onda se na ovome mjestu možemo dogovoriti o datumu. Jer, ako nas bude onoliko koliko ja mislim da nas ima, onda to hodanje moramo prijaviti policiji i drugim nadležnim organima, kako bismo sve sveli u okvire zakonitosti. Mislim da bismo to mogli učiniti jedne od idućih subota, a svakako barem desetak dana prije moga polaska, 15. travnja.
Isto tako, ako se dogovorimo, predlažem da krenemo ispred ureda Njegova Veličanstva Bloga, a to je u Šubićevoj. Kad, to ćemo sami odlučiti. Prijedlog većine bit će prihvaćen.

Naravno, ja se svakodnevno pripremam i, mogu vam reći, jedva čekam da krenem.

Dakako, radim i svoj svakodnevni posao. Jučer sam, osim obvezne šetnje s De Bellyjem, cijeli dan pisao scenarije za javno snimanje Domovnice, HTV emisije, u Daruvaru. Zato jučer nisam stigao ovdje objaviti ni retka.
Snimanje Domovnice u Daruvaru bit će u srijedu, 16. travnja, u 19 sati. Snimaju se dvije emisije. Blogeri iz Daruvara i okućnice mogu doći u dvoranu na probu. Upoznat ćemo se, popričati, a oni koji hoće mogu ostati, i na snimanju. Zamolio sam Pticu Trkačicu i Markiza Sadistu da pođu u Daruvar sa mnom. Oni su pristali. Ptica mora dobiti samo odobrenje na radnom mjestu, a Sadisticho od mlađahnih ljubavnica. Ako bude tako, Daruvarski Blogeri upoznat će i njih dvoje, a oni pripadaju, već pet stoljeća, samom vrhu blogerske top-liste.

Ako vam se ovaj tekst čini malo tvrdim, omekšajte ga tako da me, pri prvom susretu zveknete nečim po glavi. Teflon tavom ili nečim takvim. A da biste me prepoznali, evo moje slike (sliku svoju ljubim), koja se ovdje našla ljubaznošću najdraže mi unuke (prapra) Ife. Na njenoj adresi je još jedna slika, pa - tko voli, nek izvoli. Na ovoj se slici vidi kako mirno očekujem klepanje i zvekanje.
Image Hosted by ImageShack.us
Naravno, ispričavam se novostvorenom literarnom društvu Bloga, dragim Borgovkama, Borgovcima i Eugenu s bezbroj prezimena(kao da se stalno udaje), što se još ni jednom nisam javio, osim onoga dana kad sam se učlanio. Međutim, imam tako dobru ideju koja će me iskupiti i pred strogim Kontemplativom, ljupkom Luciferkom i svima ostalim. Moram im zahvaliti što su me primili u društvo.
Za razliku od Šumske Republike, koja me nije primila, pa sad u šumu odlazim ilegalno, kao staro olinjalo drvo. Koje na očigled šumskih inspektora šverca sjekire, motorne pile, capine, dlijeta, hobelbanke i slično oružje za uništavanje šuma.
- 23:32 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga