counter free hit unique web

KemoTerapija

09.03.2005., srijeda

ŽULJ NA TABANU LAPTOPA!

Hvala na podršci.
Dirnule su me vaše poruke toliko da nisam mogao izdržati bez one dražesne suzice sreće. I kad mi je god ta, ili neka druga, suzica htjela skliznuti niz lice, ja bih je brzo vratio u oko, tako da mi oči sad izgledaju kao omanja akumulaciona jezera.
No, dobro. Uvjeren sam da ćemo se svi lijepo zabavljati gotovo godinu dana. A da će biti zanimljivo kažu mi mnogi znanci koji će mi se svakodnevno pridruživati u hodanju. U tih 329 dana, upoznat ćete mnoge moje prijatelje. Od akademika, sveučilišnih profesora, pisaca, sportskih, estradnih i opernih zvijezda, glumaca i glumica, liječenih i neliječenih antialkoholičara, novinara, bogataša kad je riječ o lovi (koji će, dakako, vješto izbjegavati svaki odgovor koji bi mogao pomoći strogim poreznicima) i bogataša kad je riječ o duhu (tajkunima duha, koji će iskreno odgovoriti na pitanje kako su se dočepali nezakonito stečenog znanja)... bit će tu taksista, konobara i svih onih kojima sam nekad nešto ostao dužan.
Vratit ću im u koracima. Koje mogu spremiti na štednu knjižicu, pa kad dođu u godine i ne budu više mogli hodati, neka lijepo odu u banku i dignu te korake s kamatama. Koliko li će im to produuužiti život?!
Naravno, najviše se radujem Blogovcima. Po onome što ste iščupali iz srca i ostavili ovdje kao svoj komentar, slutim da ćemo se svakodnevno zaista lijepo družiti. I da će svatko od vas znati pokazati sve ono najbolje u svojoj kući i okućnici, što u mome žargonu znači: u svome mjestu i okolici!
Od prijatelja, pisca koji je prošle godine dobio jednu od najvećih pjesničkih nagrada, i samog Blogera, dobio sam sinoć sjajno pismo. Piše mi:
Čuj, Kemiću, kaj da pričam, uglavljen u tekst više put sam se raspao od veselja. Ako te ne napusti snaga duha bit ćeš stvarno onaj koji je Kroaciju odveo u EU. I kako sjajno reagiraju BB (oba blogospola)! I oni će očito ravno za tobom u EU.
Htio sam dodati da meni fali malo esejistike na temu reality showa i pretvaranja blogičnog virtualiteta u blogovski realitet - ali ako ćemo pravo zakaj odmah jebati s teorijskim predivom. Uostalom, neka kabinetski profešuri pišu doktorate o blogomobilskom pokretu.
Trčim natrag na blog da vidim što sve govore BB. dB

Kad je riječ o početku Blogomobila, onda mogu reći da sam fizički i psihički spreman krenuti na put već sutra. Ali, to onda ne bi bilo to. Moramo sve dobro organizirati. Zato smo dogovorili da je najbolje da na put krenem u petak 15. travnja 2005. godine, točno u osam sati iz Šubićeve, iz sjedišta njegova veličanstva Bloga.
Samo zbog zezanja organizirat ćemo jedan javni trening hodanja po gradu. Ali ne u onom kavanskom duhu: S Kemoterapijom na kavici, nego nešto zdravijeg slogana: S Kemoterapijom do kafića, a onda lijevo, pa tri kilometra pravo!
Ali, otom – potom. To će srediti Dario i ekipa.
Ima tu još mnoštvo stvari koje treba pojasniti. Međutim, da bi svakome sve bilo jasno moram reći: neće ovo biti moja promocija. Naime, ja ću od sad do kraja ostati ono što jesam, tek dio vas – KemoTerapija. Jer, nikad ne bi bilo KemoTerapije da nije Bloga. Blog je naš dom, a ja ću krenuti iz svoje sobe. Da bi izašao van, moram proći kroz sve vaše sobe. A to znači promociju cijele kuće. I svake sobe posebno.
A rijetkim sumnjalima, evo, kažem: naravno da ću cijeli put proći, jer me ništa neće moći spriječiti. Pa makar dobio najveći žulj na tabanu svoga laptopa!

- 20:46 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga