counter free hit unique web

KemoTerapija

03.03.2005., četvrtak

NAJAVA VELIKE BLOGOVSKE AKCIJE

Budući da sam u fazi priprema za jednu veliku, veliku Blogovsku akciju, ovih nekoliko dana neću imati vremena baviti se redovnim pisanjem.
Jučer sam se švercao Lecom, prekjučer dječjim štosevima. Sad ne mogu ni to.
Naravno, svakodnevno ću pratiti radove svih onih koje redovno, povremeno ili na bilo koji drugi način pratim.
Idućeg tjedna objelodanit ćemo što smo pripremili Redakcija Bloga i ja.
Bit će to bormeč golemo, golemo iznenađenje.
Naravno, uspjeh te ideje najviše će ovisiti o svima vama, najprije od vas mirisne moje Blogerice, a onda i od vas poštovani ili, ako vam više paše, uvaženi Blogeri.
U ovih nekoliko mjeseci, koliko sam ovdje prisutan, kao mali dio velike Blogovske obitelji, dovoljno sam vas upoznao da sam siguran u vašu podršku. I to plebiscitarnu. Dakako, nije riječ o politici.
Ali, o ideji i njenoj realizaciji pisat ću opširnije već idućeg tjedna.
Ja još ne smijem ništa o tome govoriti, ali Dario smije.
Ovo smijem reći: bit će to najveća promocija Bloga na svijetu. I neće trajati jedan dan, nego gotovo punu godinu dana. Točnije 329 dana. Ta senzacija počinje sredinom travnja. Toliko za sada od mene.
I još nešto: ne mogu izdržati da vam ne zahvalim na podršci. Toliko vas, naime, poznajem da si unaprijed mogu barem zahvalu priuštiti.
- 20:44 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga