counter free hit unique web

KemoTerapija

23.02.2005., srijeda

SONETNI PAUNOV REP

Odavno nisam sonetirao na ovome mjestu. Onako lijepo, u rimama. Što moga dragog De Bellog Šetača jako nervira. Kad takvo što pročita kod mene, osim ako nije nešto u duhovitom stilu, počne se tresti, a tijelom mu bjesne nervozni tsunamiji. Što mene obveseljava. Evo, i sad se glasno smijem. U ovo doba snježne noći, čuje se moj glasni smijeh!
Srećom, nisu svi moji blogovski prijatelji Debellyssimi. Neke od vas raduju ovi moji soneti, osobito ako u sebi imaju zeru ljubavnoga naboja. Ne previše. Mislim, ne režem ja ni pupkovinu u ovim sonetima, a kamoli žile po cijelom tijelu. Čak se u njima ne nazire stajanje na pruzi i čekanje vlaka, u duhu one ljupke Ane Karenjine. Nema u njima ni davljenja šalovima, bacanja s nebodera i što ti ja znam kakvih sve turobnih i tugobnih doživljaja. Možda je to samo moja želja da se svidim nekoj od vas, mile moje. Kao, evo mangupa koji istodobno šapće svakoj od vas, samo za vas. Možda je to želja da oborim svjetski rekord u istovremenom udvaranju blogovskim paunicama, pa širim svoj paukov sonetni rep, e ne bi li u tome uspio.
Bilo kako bilo, moj De Belly prijatelju, osjećam se noćas kao da mi je prava veljača, pa mijaučem ispod prozora Bestijice, Ptice, Annie, Nemezis, Luciferke, Ninočke, Opaljene, Zrinke, Satro Cosmosice, Quodice, Celestine, Amerikanke u SAD, Mirisnice, LAWomanice, Big Mamice, Black Lady, Megi, Bitangine Princeze, nježne Riječanke, Hausmajstorice, Carice, Poliglotne, Kulerice, Caroline iz Čikaga, Kupusice, Monoperajke, Udine magistrice, Korkularine, Keš pičkica, Bridgeice i brojnih drugih dama.
Ti mi se možeš pridružiti ili vatom začepiti uši!
Naravno, namjerno sam izbjegao Ifinu generaciju, Napolitankicu itd.. Preporučujem mojim mladim kolegama da im, umjesto mene, izađu pod prozore i zavijaju u noć kao mladi, zdravi i zaljubljeni mačori.
Dakle, drage dame, evo me pod vašim prozorom i šapćem u noć, dok snijeg tiho pada po mojoj rijetkoj sijedoj kosi i gustim sijedim brčinama:

Vječno, kano život pravi
Tvoje rebro, dobro srebro
Sad u mojoj spava glavi
Tvoja kosa, tvoje bedro

Pak si siva megla sliva
Dva datuma sišla s uma
Jedno kao pseto pliva
Drugo kao delfin duma

Noć je prošla sama pošla
Da zagrli jutro mrtvo
Jedna luda drugoj došla

Nepotrebno živiš žrtvo
Obala se rijeci skrila
Jedna ptica našla krila


A sad se idem spremati i polako put Đurđevca. Mijauuuuuuu...
- 03:08 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga