counter free hit unique web

KemoTerapija

19.02.2005., subota

NAJEZDA ERROR FLYNNA & HTV

Najprije se moram ispričati što u posljednje vrijeme ne ostavljam komentare na pročitane postove. Imam u kompjutoru nekih 185 komada Errora Flynna koji mi toliko usporavaju kompjutor da nešto moram učiniti. Mislim da ga moram odnijetI nekom dobrom majstoru da sve što imam instalirano izbriše, pak da onda sve nanovo instalira. Budući da ne znam što trebam točno uraditi, onda molim blogovske kompjutorske mahere da mi savjetom pomognu. Imam instaliran program Ad-Aware SE Personal koji mi svakodnevno čisti neke četiri ružne greške. No, dobro.
Molim vas primite moju ispriku. Naravno da i dalje čitam vrlo mnogo postova, jer je moje radno vrijeme barem 16 sati dnevno. Nešto vremena utrošim na svoju naobrazbu (eto, kupio sam i Informatički enciklopedijski rječnik, urednika Željka Paniana, izdanje Jutarnj list), pa sad proučavam englesko nazivlje i hrvatska objašnjenja.
Idući vam tjedan, mile i dragi, pripremam jedno ugodno iznenađenje. Riječ je, zapravo, o mojoj ljubimici Dariji Marijanović, urednici na HTV. Već sam rekao da ona često surfa Blogovima. I, valjda joj se svidjelo. Pa joj je došla ideja (maherica!) da napravi prilog o Blogu i Blogerima za emisiju Dobro jutro Hrvatska. Naravno da mi je to rekla. Štoviše, ponudila mi da o toj temi govorim, ali baš i nisam za to. Ja sam cijeli život proveo iza kamera ili za pisaćim strojevima, pa nisam baš najbolji pred kamerama.
Dakako, ne izgledam loše ni kao starac, naprotiv, ali nisam neki govornik kad se kamere uključe. Svojedobno mi je Angel Miladinov nudio da sam vodim svoje dokumentarce. Odbio sam, jer mi je govorništvo slaba strana. Nije da ne znam govoriti. O, kad krenem teško me može netko nadgovoriti. Dobar sam i zabavljač. Ne fuflam previše, osobito kad se kontroliram. Međutim, kad se kamera upali, izgubim vezu između mozga i jezika. Zato su me u nekim dokumentarcima igrali glumci. Žarko Potočnjak, Darko Srića (danas, pokojni)... Jednom me je, u nekoj zabavnoj emisiji, igrao Oto Levaj i, mogu vam reći, svidio sam se sam sebi, premda se više volim kao Potočnjak. Mršaviji sam i mlađi.
Rekao sam Dariji da ne bih govorio, ali zato mogu educirati novinara. Nas ćemo dvojica sjesti za kompjutor i provest ću ga kroz Blogove, tumačeći osobitosti svakoga od vas. Od toga ćemo napraviti prilog. A onda slijedi gostovanje pojedinih Blogera u emisiji.
Moglo bi to biti dobro. Ako vam se sviđa ideja, javite mi se s prijedlozima. Više ljudi, više ideja, veća konkurencija = bolji proizvod.
Hvala vam što ste podržali moj odgovor Mandiću. Koliko vidim, po brojaču, bila je to masovna posjeta.
- 09:02 - Komentari (46) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga