counter free hit unique web

KemoTerapija

10.02.2005., četvrtak

O LJUBAVI (4)

Danas sam na Prisavlju, HTV, susreo meni, kao što znate, vrlo dragu Dariju Marijanović i mladića čije znanje poštujem, Joška Martinovića. I oboje me pitaju zašto ih ne spominjem na ovome mjestu. Evo, spomenut ću ih: ja nisam katolik, uopće nisam vjernik, ali da jesam, u korizmi bih se mogao odreći svega, osim svoje djece, dragih prijateljica i prijatelja, te Darije Marijanović i Joška Martinovića. Darija i Joško, nadam se da ste zadovoljni.
Ja baš ne držim do datuma, ali postoje četiri datuma koja ću slaviti i kad budem fini debeli mrtvac. To su datumi kad su mi rođena djeca: 26. veljače, prva tatina princeza i graditeljica Nataša, 15. ožujka, kad mi je rođen prvi princ i maštoviti stvaralac Ivan-Goran, 11. veljače, kad je rođen čudesni čovjek Amir i 15. listopada kad je rođena ljubimica svih nas, Una.
Sutra je Ambi rođendan. Kao i ostala moja djeca i Amba je dosegao duhovne visine, ali on je otišao nekoliko kilometara više. Krenuo je za tim visinama i za mjesec ili dva bit će i službeno pilot HRZ. Ljudi, ja zaista mislim da nema sretnijeg oca na svijetu. I hvala njihovim majkama što su mi podarile toliko žive dobrote i ljepote.
Amba, sretan ti rođendan.

A sad nastavljam s izborom izreka o ljubavi. Na redu su dramatičari. Uživajte. Napomena: izreke su posložene kako su vremenski nastajale.

William Shakespeare:
Tko silno ljubi, silan strah ga mori,
A strah kad raste, jače ljubav gori.


William Shakespeare: Moja ljubav je silnija no moj jezik.

Tirso de Molina: Nema stvorenja bez ljubavi, ni prave ljubavi bez ljubomore, ni ljubomore bez varanja, ni varanja bez razloga.

Pierre Corneille: Ljubav je tiranin koji nikog ne pošteđuje.

Joshua Cooke: Kako su mudri oni koji su ludi samo u ljubavi!

Jean-Baptiste Poquelin Molliére:
Ljubavnik u kući gdje ga srce veže,
Gleda da ponekim svakog obaveže;
Čak i psu domaćem želi da ugodi,
Samo da teškoće što lakše prebrodi.


John Crowne: Nemoguće je sakriti ljubav očima koje ljube.

Jean-François Regnard: Kad ljubav hoće da govori, razum treba da šuti.

Pierre-Augustin Caron de Beaumarchais: Kako je slatko biti ljubljen zbog samoga sebe!

Friedrich Schiller: U ljubavi ste nastali, u ljubavi cvjetajte.

Franz Grillparzer: Ako pogled ne uvjeri, usna ne nagovori.

Johann Nestroy: Ljubav je dramatska idila u jednom činu: kratka i prekrasna. I pošto je vrlo kratka, komad se tako često ponavlja, a lako ga je ponavljati jer ne zahtijeva nikakve troškove: samo dvije osobe, bez statista, bez brojne publike, sa slabom rasvjetom, u najboljem slučaju s malko mjesečine.

Johann Nestroy: Zapreke su ono što čine ljubav zanimljivom. Tko još nikada nije sletio preko stepenica, kome još nikada leđa nisu bila isprašena i kome nikada posuda vode nije izlivena na glavu, taj ne poznaje pravu draž ljubavi.

Andreas Munch: Bolje je ljubiti i izgubiti, nego uopće nikada ne ljubiti.

Oscar Wilde: Vjerni znaju samo trivijalnu stranu ljubavi; nevjerni znaju njene tragedije.

George Bernard Shaw: Zli su ljudi oni koji ne znaju za ljubav i zato ne znaju ni za stid. Ti imaju snage da traže ljubav jer je ne trebaju, imaju hrabrosti da je nude jer nemaju što da daju.

Georges Moineaux Courteline: Očito je veoma teško kad čovjek voli nekoga tko ga više ne voli, ali je neusporedivo teže kad vas još uvijek voli netko koga više ne volite.

Branislav Nušić: Ljubav je jedna vrsta pijanstva. Kad čovjek prevali prvu i drugu čašu, otvori mu se apetit i javi žeđ, i onda pije čašu za čašom.

Branislav Nušić: U drugoj ljubavi čovjek se osjeća kao da ponavlja razred, poznati su mu svi predmeti, a ipak nije siguran da će ispit položiti.

Branislav Nušić:
Ja te Fani volem, jer stas ti je golem,
Pa ti mogu reći, imam što da volem!


Milan Begović: Ljubav nije čudo, ali čini čudesa.

Sasha Guitri: Dok god volimo nekoga zbog njegovih vrlina, to nije ništa ozbiljno. Ali kad ga počnemo ljubiti zbog njegovih mana, onda je to ljubav.

Camil Petrescu: Najnesnosnija bol u ljubavi nije toliko u tome što si lišen neke naslade, koliko konstatacija da užitak koji si davao i za koji si mislio da ga ti jedini možeš probuditi više ne postoji.

Marcel Achard: Pio sam da vas zaboravim, da me prestane progoniti vaša slika... Ali u zao čas. Jer kad sam bio pijan, vidio sam vas dvostruko.

Dashidordziin Natsagdordz: Nema cijene pravoj ljubavi. Ona je skuplja od najskupocjenijeg blaga. Ali naći je na tome svijetu, kao što kažu, uistinu je teško.

Ivan Raos: Ljubav se može samo doživjeti, pripovijedati o njoj znači odricati je se, ponižavati je. Ona je intimna i samo je dotle vrijedna dok je intimna, dok se o njoj šuti.
- 20:07 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga