counter free hit unique web

KemoTerapija

14.01.2005., petak

IZBORI MOJE MAJKE

Moja je majka stara žena. Ima 85 godina. Nema pojma o onome što se oko nje događa, jer ne može ništa upamtiti. Osušile se moždine, što bi rekao jedan lik iz Brešanova Hamleta u Mrdruši donjoj.Starost joj je, unatoč svemu, ugodna, jer joj nastojim pomoći koliko je to u mojoj moći. I kad joj god nešto učinim dobro, ona se smije, gledajući me kao što malo dijete gleda svoga oca ili majku.
Moja majka ne izlazi iz kuće. Stanujemo na četvrtom katu i njoj je doista teško otići dolje i gore. Ja se gotovo svakodnevno s njome zezam optužujući je da svake noći, nakon što me svlada san, izlazi sa susjedom, isto tako starom ženom, te se zabavlja po kafićima i noćnim lokalima. Katkada, kad mi se da, izmišljam vijesti, koje kao čitam iz novina, o noćnim avanturama dvije babe sa štakama, o njihovim orgijama, o plesovima na stolovima i slične bedastoće. Ona se tada smije i ozbiljno kaže da to sigurno nije ona, jer da je samo jednom u životu bila u noćnom lokalu. Onda ja njoj kažem da je njena slika u novinama i da me susjedi mole da je smirim, jer neće tolerirati to što ona i susjeda lupaju štakama, pijane, u pet ujutro kad pošten svijet spava, a radnička se klasa budi na posao. Ona se ozbiljno brani da to ne čini, čak je pozvala susjedu u pomoć. Kad shvati da se šalim, smije se i gledao me kao što malo dijete dijete gleda oca ili majku.
Moja majka rijetko ulazi u moju sobu, jer joj je to daleko. Od njene sobice do moje sobe ima dobrih pet metara, a to je za nju već daljina. Ali, večeras me je došla posjetiti. Ona je u svojoj sobi gledala televiziju. Gledala je sučeljavanje Jadranke Kosor i Stipe Mesića, dvoje kandidata za Pantovčak.
- Jesi li gledao, sine, onu žensku i Stipu Mesića?
- Nisam majko, rijetko gledam televiziju.
- Ja sam gledala. Reci mi što to oni govore?
- Znaš, majko, ona želi biti predsjednica naše države. Isto kao i on, koji je posljednjih pet godina taj posao obavljao.
- A kad su izbori?
- Izbori su, majko, u nedjelju.
- A koji je danas dan?
- Još je petak, uskoro će subota.
- Znaš, sine, ja bih glasala.
- Dobro, majko.
- Ali ja bih ozbiljno glasala.
- Pa glasuj majko, nitko ti ne brani. Dovest ću ti ljude s našeg biračkog mjesta i glasuj.
- Dobro, sine. Ali ja bih išla dolje s tobom da glasam kao svaki čovjek.
- Bit će ti teško, majko. To je dolje u Vrbiku, ima do tamo četiri kata i stotinjak metara.
- Neka, sine. Imam štap, a i ti ćeš mi pomagati.
- A zašto ideš glasovati, majko? Ta to je nevažno.
- Idem glasati za Mesića. Ima dobre oči i mirno govori. Ona ženska nije dobra. Ja joj ništa ne vjerujem.
- Ali, majko, baš je dobro govorila o tebi i umirovljenicima.
- Nije, sine, nije dobro govorila. Ona laže kad govori, njezin glas nije iskren, i zato te molim da idemo zajedno na glasovanje.
- Dobro, majko, ići ćemo.
- Ako zaboravim, znaš, ja u posljednje vrijeme puno toga zaboravljam, ti nemoj zaboraviti. Ne ćeš?
- Neću, majko, sigurno neću.
- Zapiši za svaki slučaj.
I ode starica prema svojoj sobi. A ja sam sve zapisao da ne zaboravim. Nemojte ni vi, ljupke moje dame i uvažena gospodo Blogeri.
- 23:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga