counter free hit unique web

KemoTerapija

08.11.2004., ponedjeljak

ČETIRI LJUBAVNA DOBA

Sutra ujutro idem u Gospić. Snimamo nove dvije emisije Domovnice, pa ne bi bilo u redu da nisam s ekipom. Budući da sam imao jako puno posla, nisam stigao ispisati sve ono što sam planirao, pa se, evo, izvlačim.
Ma, ne izvlačim se, samo nemam vremena.
Naime, više volim čitati ono što vi pišete, jer među vama ima izuzetno talentiranih djevojčica i dječaka, da vas sada sve ne nabrajam.
Jest da sam ja stari cinik, ali u svakom ciniku znao se koji puta sakriti i grozomorni romantik. Tako se, između svih onih mojih duhovitih kalambura, zezancija, ismijavanja, nasmijavanja, ruganja, parodija... znade naći i neka prilično srcedrapateljna pjesma – mnogi prijatelji i znanci misle meni potpuno neprilična.
Ali, nitko nije savršeno smiješan. Svi mi imamo neku svoju Ahilovu petu u srcu, a, kao što znate, Amorova strjelica bormeč znade pronaći put do nje.
Pjesmu sam nazvao po meni najdražem glazbenom djelu Četiri godišnja doba, Antonia Vivaldia (1678. – 1741.) – Četiri ljubavna doba.
I, vjerujte starom šajseru, točno ih je toliko. Svaki put.
Kad bih znao to izvesti kompjutorski, svakoj od vas, mile moje, poklonio bih svjež pupoljak mirisne svibanjske ruže, a svakome od mladića jednu upravo procvjetalu bugenviliju. Pa da uživate onako kako znade uživati Ruža u haustoru.
A sad mi pokušajte oprostiti što sam napisao ovu pjesmu.

Proljeće je bilo igra
Od dodira srce trne
Ja sam bio snaga tigra
A ti plaha poput srne

Ljeto nam se dalo vrelo
Ljubav nježna, voćka rana
Sanjala si samo bijelo
Budila se očarana

Jesen stiže, dunja zrela
Već gledamo stare slike
Nit ja snažan, ni' ti vrela
Družimo se iz navike

Zima budi uspomene
Kano da nas mladost stiže
Još živimo davne sjene
Ljubav nam je srcu bliže

- 22:07 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga