Opis bloga
Na ovom blogu pronaći će te puno zanimljivost i iskustva vezanih uz motore!!!
O nama
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ime: Sabo (bassssssist)
Datum rođenja: 6.9.1989
Škola: Elektrotehničar, 4e
Bavim se: Sviranjem i glupostima
E-mail/MSN adresa: bassssssist@hotmail.com
Slušam: Metal, Rock
Vozim: Daelim Roadwin
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ime: Akerman (Torque)
Datum rođenja: 17.06.1988
Student elektrotehnike
Bavim se: Studiranjem, zabavom
E-mail/MSN adresa: daker1@gmail.com
Slušam: Rock
Vozim: Peugeot Speedfight II


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ime:Anasztazia (Sztazi)
Datum rođenja: 14.05.1989
Škola: Gimnazija, 4.g.
Bavim se: šivanjem, slikanjem, stolnim tenisom(ucenjem)
E-mail/MSN adresa: anasztazia89@hotmail.com
Slušam: rock, metal
Vozim: yamaha aerox, Daelim Roadwin


KARANAC RAIDERS

11.02.2007., nedjelja

Novi modeli za 2007

Evo jedan post o novim modelima 2007 koji su nam zanimljivi
Image Hosting by Picoodle.com Image Hosting by Picoodle.com Image Hosting by Picoodle.com novi Kawasaki ZX 6R

Image Hosting by Picoodle.com Image Hosting by Picoodle.com novi Suzuki GSX-R 1000

Image Hosting by Picoodle.com Image Hosting by Picoodle.com nova Yamaha R1

Image Hosting by Picoodle.com Image Hosting by Picoodle.com potpuno novi model Ducatia, Ducati 1098

Image Hosting by Picoodle.com još jedan novi Ducati, Ducati Desmosedici, najjači serijski motocikl od 200 KS!!!

Image Hosting by Picoodle.com i KTM SUPER DUKE 990 RR

By: bassssssist

- 15:30 - Komentari (14) - Isprintaj - #

08.02.2007., četvrtak

Diesel power


Njemačka tvrtka Neander Motors bavi se konstruiranjem diesel motora za različite namjene, a njihovi su se inženjeri u posljednje vrijeme podosta zabavljali konstruiranjem pogonskog agregata za motocikl. Radi se o blago rečeno neobičnom zrakom hlađenom turbo-diesel agregatu s dva paralelno postavljena cilindra, koji iz ukupne zapremine od 1.400 ccm razvija ravnih 100 KS pri 4.200 okr/min, uz ogromni okretni moment od 200 Nm pri 2.600 okr/min.
Opremljen je intercoolerom, s dvije bregaste osovine i četiri ventila po cilindru, no ono po čemu je ovaj neugledan agregat doista poseban jest činjenica da posjeduje dvostruko koljenasto vratilo, odnosno radilicu. Koljenasta vratila se okreću u suprotnom smjeru i na taj način međusobno poništavaju vibracije koje bi inače kod ovog turbo-diesel paralelnog dvocilindraša vjerojatno bile nepodnošljive.
Kako bi dokazali smislenost svoje koncepcije, Nijemci su oko svojeg common rail agregata razvili cjelokupan custom motocikl koji bi trebao ući u nazovi-serijsku proizvodnju s godišnjim planom proizvodnje od 60-tak motocikala.
Ako ste pomislili da biste kupnjom ovog motocikla mogli uštedjeti pokoju kunu točenjem loživog ulja, moramo vas razočarati. Neander turbo-diesel košta gotovo 70.000 Eura, tako da bi vam se početno ulaganje vratilo tek nakon cca. 1.500.000 kilometara. Sretan put!
Image Hosting by Picoodle.com Image Hosting by Picoodle.com Image Hosting by Picoodle.com Image Hosting by Picoodle.com Image Hosting by Picoodle.com

By: bassssssist, burn rubber not your soul!

- 21:09 - Komentari (4) - Isprintaj - #

06.02.2007., utorak

Moja iskustva nisu najljepša ali….

Došlo je vrijeme da i ja napišem prvi post. Nakon sto je Sabo nabrojao padove ja ću malo detaljnije opisati svoje. Nadam se da će te izvući neke zaključke!!
Prvi pad što ja Sabo spomenuo ja ni ne bih nazvao tako jer smo se to sam srušili u blato, bar je bilo mekano pa nismo zadobili nikakve ozljede osim sto smo mogli ravno u veš mašinu! hehe Druga dva pada mi su se dogodila skoro na istom mjestu (raskrižje kod Karanačkog doma). Kod prvoga smo se zapili za Čičkov rođendan kod Blage (promocija Osječkog piva, dobre hostese) Mislio sam da mi nije ništa, sjeo na motor (da stvar bude gora kacigu sam ostavio na retrovizoru), krenuo. Nakon dvadesetak metara gubim ravnotežu i padam. Stradala koža na faci, nozi, moja nova kaciga koja je štitila retrovizor i naravno boja motora!
Drugi pad je bio najozbiljniji u mojoj karijeri. Krenu sam od Arpašijeve garaže prema raskrižju, uspio sam se dobro i zaletit. Na raskrižju sam htio skrenut desno pa sam počeo kočiti. Kad sam primjeto da neću uspjet usporit najvjerojatnije refleksno povlačim prednju kočnicu. Došlo je do proklizavanja prednjeg i pad! Ogulio sam čitavu desnu stranu(to sve zbog neprikladnog oblačenja, imao sam majicu bez rukava i kratke hlače) desna noga mi ostala pod motorom pa sam i to ogulio. Sve što sam imao na sebi mogao sam bacit, razbio mobitel, retrovizor i opet je boja stradala.
Moja iskustva:
- oblačiti čitavu opremu, bar koju imate (Motoristička jakna obavezno, dosta toga izdrži a ipak nećete proći kao ja, bez kože).
- NE PITI alkohol, zato što poremećuje ravnotežu, koja je najbitnija kod Vvožnje na dva kotača (nažalost ja sam to osjetio na svojoj koži i ne želim to nikome)!
Nadam se da će vam pomoći moja iskustva. Ne mislim ja nikoga uplašiti, ali OPREZ…..

By: Torque

- 12:19 - Komentari (12) - Isprintaj - #

05.02.2007., ponedjeljak

PROMETNE NESREĆE MOTOCIKLISTA U 2006. GODINI

Ove godine prikaz prometnih nezgoda pišem nešto kasnije, i sa nešto oskudnijim podacima, a razlog je taj što Odjel za odnose s javnosti MUP-a RH u suradnji s analitičkim odjelom priprema opsežnu studiju koja još nije dostupna javnosti, a najavljuje se za početak slijedećeg mjeseca, pa su informacije koje su mi u ovom trenutku uspjeli dostaviti bitno oskudnije nego one što sam ih od njih zatražio.

U tekstu koji slijedi pod imenom motociklist podrazumijevam i vozače mopeda ( skutera ) i motora ( motocikala ).
Podatke koje ću ovdje prezentirati dobio sam zahvaljujući angažmanu gđe. Ane Trupeljak iz Odjela za odnose s javnosti, pa koristim priliku da joj još jednom zahvalim na vremenu koje mi je posvetila i svesrdnoj pomoći koju mi je pružila.
Prošlu godinu, ukupno gledajući, obilježio je smanjen broj poginulih u prometu u odnosu na 2004. Rezultat je to jednom djelom primjene novog Zakona o sigurnosti u prometu na cestama, ali i izgradnji i puštanju u promet novih dionica auto cesta koje su značajno odteretile neke do tada po zlu poznate prometne pravce. Time se ta crna statistika donekle približila ciljevima Programskih smjernica MUP-a RH za razdoblje od 2004. do 2007. godine, odnosno prosjeku od 12 poginulih u prometu na 100.000 stanovnika, koliki je prosjek zemalja EU. 2005. godine je u Hrvatskoj u prometu smrtno stradalo 595 ljudi ( 13,2 / 100.000 ), za razliku od 2004. ( 608 ) i 2003. ( 701 ).
Naravno, podatak koji nas motocikliste najviše zanima jest broj poginulih vozača motora i mopeda.
Prošle smo godine sa strahom otvarali novine jer su nas gotovo svakodnevno na stranicama crne kronike dočekivale vijesti o poginulim motociklistima. U razgovorima o tome baratali smo pretpostavkom da je poginulo više od 100 motociklista. Brojke su srećom ipak nešto manje, u 2005. u Hrvatskoj su smrtno stradala 82 motorista i 13 mopedista, dakle ukupno 95 osoba.
Kako su u 2004. poginula su 63 motorista i 14 mopedista, prošle godine bilježimo porast od 30,2 % poginulih motorista, i blagi pad od 7,1 % poginulih mopedista.
Podaci kojima raspolažem ne dozvoljavaju mi daljnju pouzdanu analizu uzroka tolikog porasta smrtno stradalih motorista, pa bih se za sad suzdržao od špekulacija o uzroku. Evidentan je bum prodaje motocikala posljednjih godina, no, iako nemam podatke o ukupnom broju novoregistriranih motora u 2005., do 30. 06. 2005. registrirano je točno 3884 novih motora na već postojećih 43.053, a kako se motori kupuju dobrim dijelom početkom sezone, u proljeće i početkom ljeta, za pretpostaviti je da broj novoregistriranih motora ne prelazi 15 % od ukupnog broja. Dakle, slobodno možemo pretpostaviti da toliki broj stradalih ( + 30,2 % ) nije puka posljedica povećanja broja motora na cestama. Nadam se da će podaci iz brošure MUP-a rasvijetliti tu misteriju, i da će odgovornima u MUP-u pokazati na koji način treba djelovati da se ta porazna statistika smanji i svede barem u poželjne okvire.

Evidentno je da je smanjen broj teško povrijeđenih vozača motora, unatoč velikom povećanju broja nesreća ( + 67,4 % ), i vjerujem da se to dobrim dijelom može pripisati sve većoj uporabi zaštitne opreme, što je dokaz porasta svijesti motorista o korisnosti vožnje s kacigom i ostalim dijelovima opreme, a isto tako i efikasnosti kaznene odredbe zakona za nenošenje zaštitne kacige.

Bez obzira na veliki porast broja nesreća mopeda ( + 40,4 % ) smanjen je broj poginulih a pogotovo teško ozlijeđenih vozača, što se također može pripisati pozitivnim efektima nošenja zaštitne opreme.

Podsjetimo se, u osam mjeseci 2004. godine, prije stupanja novog zakona na snagu, 62 % poginulih motorista nije koristilo kacigu, dakle, ove godine je taj postotak smanjen za 20 %. Kako je kaciga korisna vidi se u podatku da je taj postotak kod ozlijeđenih pao sa cca 70 % na 28,9 %. Još jedan očit argument u prilog upotrebe zaštitne opreme.

Ostale podatke koje sam zatražio od MUP-a morati ću pričekati, a odnose se na alkoholiziranost vozača, krivce za nesreće i još neke pokazatelje.

Kad promatramo gole brojke statistika, nekako smo skloni smo zaboraviti da se radi o ljudima. Zaboravljamo da se radi o nama samima, našim najbližima, prijateljima, poznanicima. Zaboravljamo da se radi o patnji, boli, tuzi, da ti tragični događaji nepovratno obilježavaju i mijenjaju naše živote, i to nikad na bolje.
Bez želje da moraliziram, moram ustvrditi da smo kad sjednemo na motocikl sami kovači svoje sudbine. Naravno, u velikom postotku slučajeva mi nismo odgovorni za nesreću koja se desi, ali uvijek si moramo postaviti pitanje da li je neki naš postupak ipak pridonio tome da stradamo.
Odgovor je jasan: svodi se na poznatu frazu „ cesta nije pista“, potrebu da se u prometu ponašamo defanzivno i da otvorimo oči.

skinuto sa stranice motori.hr
a evo i nekoliko slika koje ne bi voljeli da se nikom takvo nešto dogodi i za kraj "burn rubber not your soul" by bassssssist









Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com

- 20:37 - Komentari (2) - Isprintaj - #

02.02.2007., petak

Jedan noviji događaj

Bilo je to otprilike prije 3 i pol tjedana, bilo dosta toplo i krenem ja malo provozat pilu. Reko idem do tornja pošto mi dan prije Pero reko da je bio pa krenuo i ja. Stigo ja do tornja, i krenem prema kući, kad Pero ide u susret mene i zaustavljamo, kaže Pero ajmo se malo provozat do Suljoša. Krenuli mi, došli do Suljoša i malo se vozali tam po ulicama nekojim, došli smo do glavne, i krene Pero prema Karancu i ja za njim. Idemo mi, a ja se zableso i vidim da je Pero dosta ispred mene. Reko aj po gasu da ga stignem, kazaljka leti preko 110 kroz Suljoš (dobro da nije bilo policije) i sustižem ga, tek vidim ja on koči (pred čućincima) eee kad sam ja počeo kočit, reko sad kad se zabijem u njega, al na sreću je skrenuo a ja onak sa škripećim (kaže Pero jer ja u tom trenutku ništ nisam čuo) gumama i dalje pokušavam stati ali ništa od stajanja klizim i dalje nakon par metara me počelo zanosit i zaustavim se pored druge trake. Strašno…

by: bassssssist

- 19:49 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv