Opis bloga
Na ovom blogu pronaći će te puno zanimljivost i iskustva vezanih uz motore!!!
O nama
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ime: Sabo (bassssssist)
Datum rođenja: 6.9.1989
Škola: Elektrotehničar, 4e
Bavim se: Sviranjem i glupostima
E-mail/MSN adresa: bassssssist@hotmail.com
Slušam: Metal, Rock
Vozim: Daelim Roadwin
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ime: Akerman (Torque)
Datum rođenja: 17.06.1988
Student elektrotehnike
Bavim se: Studiranjem, zabavom
E-mail/MSN adresa: daker1@gmail.com
Slušam: Rock
Vozim: Peugeot Speedfight II


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ime:Anasztazia (Sztazi)
Datum rođenja: 14.05.1989
Škola: Gimnazija, 4.g.
Bavim se: šivanjem, slikanjem, stolnim tenisom(ucenjem)
E-mail/MSN adresa: anasztazia89@hotmail.com
Slušam: rock, metal
Vozim: yamaha aerox, Daelim Roadwin


KARANAC RAIDERS

08.02.2007., četvrtak

Diesel power


Njemačka tvrtka Neander Motors bavi se konstruiranjem diesel motora za različite namjene, a njihovi su se inženjeri u posljednje vrijeme podosta zabavljali konstruiranjem pogonskog agregata za motocikl. Radi se o blago rečeno neobičnom zrakom hlađenom turbo-diesel agregatu s dva paralelno postavljena cilindra, koji iz ukupne zapremine od 1.400 ccm razvija ravnih 100 KS pri 4.200 okr/min, uz ogromni okretni moment od 200 Nm pri 2.600 okr/min.
Opremljen je intercoolerom, s dvije bregaste osovine i četiri ventila po cilindru, no ono po čemu je ovaj neugledan agregat doista poseban jest činjenica da posjeduje dvostruko koljenasto vratilo, odnosno radilicu. Koljenasta vratila se okreću u suprotnom smjeru i na taj način međusobno poništavaju vibracije koje bi inače kod ovog turbo-diesel paralelnog dvocilindraša vjerojatno bile nepodnošljive.
Kako bi dokazali smislenost svoje koncepcije, Nijemci su oko svojeg common rail agregata razvili cjelokupan custom motocikl koji bi trebao ući u nazovi-serijsku proizvodnju s godišnjim planom proizvodnje od 60-tak motocikala.
Ako ste pomislili da biste kupnjom ovog motocikla mogli uštedjeti pokoju kunu točenjem loživog ulja, moramo vas razočarati. Neander turbo-diesel košta gotovo 70.000 Eura, tako da bi vam se početno ulaganje vratilo tek nakon cca. 1.500.000 kilometara. Sretan put!
Image Hosting by Picoodle.com Image Hosting by Picoodle.com Image Hosting by Picoodle.com Image Hosting by Picoodle.com Image Hosting by Picoodle.com

By: bassssssist, burn rubber not your soul!

- 21:09 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv