08.03.2005., utorak

Rijeka - Slaven Belupo 1:1

Dobro da ovo pišem par sati nakon tekme, jer sam već svu nervozu ispucao, pa u meni ostaje samo onaj gorki osjećaj - osjećaj praznine nakon nepovoljnoga rezultata. Stvarno ne kužim da ekipi iz Rijeke nije došlo u glavu da su ljudi željni i dobrih tekmi a još više pobjedničkog trona. Četvrtfinale protiv momčadi Slaven Belupa je prije izgledalo kao lijepa uvertira za polufinalni susret sa jednom od dvije momčadi oko koje se sve vrti - Dinamom ili Rijekom.

Rijekina forma je počela padati valjda istoga trena nakon što je nastupila zimska pauza. Pripremne tekme u Antalyi plus neke u tuzemstvu su pokazale da je nešto počelo škripati. Ja sam prisustvovao domaćim pripremnim protiv Novalje i Mure i ono što mi je tada ostalo u glavi je bilo - mislim da neće ići kako svi mi planiramo. Konfuznost, neuigranost, slaba obrana, prevelika ovisnost o par krucijalnih igrača, gubitak volje i inspiracije, neke su od osobina koje sam primjetio. Možda sam nevažna individua, ali ljudi, tako mi je to izgledalo.

Protiv Pule je bilo "ne možemo protiv bunkera", u Zaprešiću je bio loš stadion - baš me zanima što je protiv Slavena bio problem? Od kada je Šarić izašao sa dvoboja u Zaprešiću Rijeka se nemože snaći. Loše je to da jedan ili dva igrača mogu toliko mnogo značiti za cijeli kolektiv.

Oh well - subota nam uskoro dolazi. Priča se da će doći miljarde tovara, atomosfera će biti užarena. Sjetivši se tekme sa Dinamom (4:2), možda Rijeci više pašu derbiji (neki bi rekli "rotflmao" ili bar "lol" na ovo al dobro). Nezadovoljne duše nakon današnjeg susreta su spominjale da će eventualna pobjeda protiv Hajduka vratiti sve ovo izgubljeno i da će se sunce tada vratiti na Kantridu... Viditi ćemo, za sada je dosta oblačno :)

Usput, dali vas nervira kada čitate Novi List, i da su informacije i reportaže sa Hajdukovih tekmi prve (na lijevoj stranici) a Rijeka je plasirana kao "sekundardna" na desnu stranicu??? Stvarno čudno - već kad cijeli hrvatski novinarski puk piše samo o Dinamu i Hajduku, smještanje Rijeke na desnu stranicu je stvarno glupa, ako ne i kretenska stvar.
- 20:35 - Komentari (12) - Isprintaj - #

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Bijele stijene sa Kantride,
Znaju da smo sveto ime,
Ponosimo se njime!

KN Armada - homepage Kluba Navijača.
HNK Rijeka - re-dizajnirani sajt je online
HNK Rijeka #2 - unofficial site Rijeke sa dosta informacija
NKRijeka.com - novosti i komentari vezani uz NK Rijeku
Udruga Prve HNL - informacije i vijesti vezane uz HNL
HNS - Hrvatski Nogometni Savez
Ultras Croatia Forum - nova adresa
Nogomet.com - jedan od prvih, ako ne i prvi nogometni sajt - cak sam davno davno pisao nešto za njih:)
SportNet - dobar sajt, očito vezan uz sport:)
hr.rec.sport.nogomet - mjesto za nogometne diskusije na Usenetu


free web stats