Uspon na Metlu

21.09.2018.

Drugi dan ujutro, nakon doručka, društvance se lagano prikuplja, pod punom planinarskom opremom - gojze, rusak, štapovi i voda pod obavezno, ostalo po volji - nema pregledavanja rusaka... lud... ali iskusni i odgovorni planinari znaju već šta treba... yes...

pa krećemo prema Gospiću... zubo... vremenske su nam prilike više nego dobre, dapače, idealne - niti sunce žeže, niti kiše u naznakama, ono baš potaman po Vakuli - pretežno vedro... thumbup...

a zapravo tek ostavljamo iza sebe hotel Velebno...

i za kratko smo ispred crkve...

gdje se, uz našu vodičku, nalazimo s još dva vodiča-lokalca, voljnih da nam prave društvo, ali i pridonesu većoj sigurnosti, zlu ne trebalo... yes...

pa zajedničkim snagama idemo u nove planinarske pobjede...

preko Ljubice i Ljubice - creta i potoka - do Ljubičkog brda, koje nas čeka sutra, pun Velebit Ljubica... pa k tome pribroji i naše dvije Ljubice, koje, eto, nisu ni znale da dolaze na svoje... wink...

sve uravno i laganini, još kratko, do jezera koje slijedi...

putem prolazimo oznake za Metlu i Ljubičko brdo... danas nastavljamo pravo, sutra ćemo na tom mjestu skrenuti lijevo...

i eto nas jezeru, nakon kojega lagano zalazimo u šumu i uzbrdo, pa mješovito... nut...

malo šume - više sunca, više uzbrdo - manje uravno... zujo...

na mjestima toliko uskim putem, da i u koloni po jedan, treba dobro mjeriti korak i gaz... zubo... što nas ne spriječava ovjekovječiti trenutak ljepote i širine pogleda, nakon izlaska iz sjene stabala... nono...

bijelim oblacima prošarano nebo, kroz granje stabala, predskazuje ciljni vrh, mada je on, u pravilu, uvijek dalji nego što se čini... rolleyes..

e, sad smo već tu, korak do vrha... thumbup...

na velebitskom vrhu Metla na 1288 m/n/v... thumbup...

s kojega ćemo se, nakon okrijepe, foto-sejšna i lupanja pečata u planinarski dnevnik, (s)kotrljati nizbrdo istim putem... thumbup...

Nastavlja se... mah...

Oznake: Srednji Velebit, metla, baške oštarije

Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.