~~~ sve im sritno bilo ~~~

16.07.2011.


Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Koncentrirajte se malo i primite na znanje
ovo je pozivnica za naše vjenčanje!
Ne glumite iznenađenje - sve ste davno znali,
što smo do sad čekali - gušta nismo dali!
Sad smo odlučili: nek' u kući bude mir,
ajmo se oženit' i napravit' pir!
Razbit ćemo napetost što lebdi u zraku,
od 16.07.2011. bit ćemo u braku!

Na pir koga pozvat?
Izbor će biti oštar i samo će odabranima na vrata doći poštar.
Vi ste očigledno selekciju prošli,

Dobro nam došli!



Barcarola - Tereza Kesovija i Simona Weiss (hrvatska verzija)

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Neka vas prati ljubav i ... lipa rič...

... prošapjaj mi, prošapjaj mi tiho...
...... one riči koje nisi nikom...
... ne šparaj jer umri'ćeš u griju...
...... prošapjaj mi rič za likariju...
... prošapjaj mi, prošapjaj polako...
...... možda i ne miritajen tako...
... znan da nismo anđeli ni sveci...
...... smiluj se i lipu rič mi reci...
... samo lipu rič mi kaži...
...... da mi duša procvita ka cviće...
... samo lipu rič mi kaži...
...... da se srce raspukne od sriće...

... Volite se uz lipu rič...



Tomislav Bralić - Lipa rič

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.