23

ponedjeljak

siječanj

2017

FARMASi, FARMASi, FARMASi :)



Kako je nastao FARMASi?

Davne 1946. godine Dr. Cevdet Tuna osnovao je tvrtku za proizvodnju lijekova i uvoz kemijskih sredstava pod nazivom "TAN HEALTH COSMETICS". Nadalje, 1985. dolazi do osnivanja "ALIZE COSMETICS" tvrtke koja je na tržište ušla sa mirisnim asortimanom te proizvodima za njegu kože.
2010. godine napokon dolazi do pojave FARMASi-a, novog brenda na tržištu od strane tvrtke "TANALIZE KOZMETIKA A.S. ISTANBUL".

FARMASi asortiman trenutno obuhvaća preko 2500 proizvoda kreiranih od strane kvalificiranih kemičara i dizajnera proizvedenih pod strogom kontrolom Ministarstva zdravlja Republike Turske.Proizvodi su na prirodnoj bazi bez silikona, parabena i drugih štetnih materijala, biološki razgradivi, te se njihov testiranje ne provodi na životinjama.

FARMASi je na hrvatsko tržište došao u prosincu 2016. godine, te me s istim upoznala prijateljica Marijana Vinski kojoj se možete obratiti za bilo kakve informacije vezane za njihove proizvode.

I ja sam se odlučila za nabavu nekoliko istih o kojima više riječi slijedi u nastavku.

CC Color Control



Prvi proizvod je CC krema. Međutim, većina cura ne zna kojom je kombinacijom ista nastala (Btw, ni ja nisam znala :) ), te mi je objašnjenje u katalogu baš zapelo za oko :).

CC (color control) = AA (antiaging) + BB ( beauty balm)


FARMASi-jev bestseller, odnosno njihova najprodavanija krema. Zapravo sam se prvobitno odlučila na kupnju njihove BB kreme, međutim u razgovoru s Marijanom odluka je ipak pala na ovaj proizvod zbog kojeg definitivno nisam požalila. A zašto? Čitajte dalje:).

CC krema deklarirana je kao multifunkcionalna tonirana hidratantna krema sa osam učinaka. Krema sadrži multiminerale i vitamin B3 koji hrane kožu, ulje makadamije koje istu hidratizira, ekstrakt zobi koji obnavlja kožu, proteine svile koji kožu čine mekanom, vitamin C koji ujednačava ten, te kolagen i arganovo ulje koji služe za revitaliziranje kože, smanjenje bora te sprječavanje starenja kože. Osim toga CC krema sadrži i SPF 25 zaštitni faktor koju štiti kožu od sunčevih zraka. Nadalje, krema je namijenjena svim tipovima kože i svim dobnim skupinama što je odlična informacija jer današnji trendovi potiču sve mlađe djevojke na korištenje razne kozmetike koja u većini slučajeva nije primjerena njihovim godinama, te korištenje iste, posebno teških pudera koji zatvaraju pore i ne dopuštaju koži normalan razvoj rezultiraju ponekad i dugoročnim posljedicama na koži lica u vidu suhoće, ljuštenja, akni, te bora.

Što se tiče ambalaže, krema dolazi u plastičnoj ambalaži u količini od 50 ml. A cijena iste je u ovom katalogu 29 kn. Naravno, riječ je o promotivnoj cijeni, odnosno sniženju iste od 65 %. Normalna cijena je 95 kuna.




Krema dolazi u dvije nijense, "Light to Medium" i "Medium to Dark". Razlika u istima, nije pretjerana, međutim ja sam se ipak odlučila za tamniju, "Medium to Dark" nijansu. Pošto sam paket dobila jučer, nisam imala priliku isprobati kako se ponaša na licu, koja je trajnost i slično, te sam ju samo isprobala.

Prvi dojmovi:
Krema je lagane teksture, pomalo vodenaste prilikom uzimanja iz ambalaže. Lagano se nanosi na lice, te se odlično stapa s kožom. Nakon nanošenja krema se prilagođava licu, te ista daje dojam mat efekta (bar na mojoj koži). Vrlo je lagana i prozračna, te nema osjećaja zatezanja. Prekrivenost je dobra, ali krema se u slučaju većih nedostataka na licu može nadograđivati. Osim toga, krema ima nježan puderasti miris.


Sve u svemu, pozitivno sam iznenađena jer sam do sada prema toniranim kremama bila vrlo skeptična, što zbog lošeg prekrivanja, što zbog dostupnosti u samo dvije boje od kojih meni ni jedna nije odgovarala. U globalu, za prvi puta i za prvo korištenje vrlo sam zadovoljna, te se nadam da će se zadovoljstvo nastaviti. A kako će se ponašati na mojoj koži, te kolika joj je trajnost ovisno o raznim faktorima, javim vam naknadno, naravno :).



True Color Lipstick



Ruževi, ruževi i opet ruževi. Definitvno jedna od mojih najvećih opsesija :). Još kad su na sniženju od 75 %, te isti dođe samo 10 kn :).

Riječ je o "True Color Lipstick", ruževima sa novom, poboljšanom formulacijom koja kombinira posebne sastojke kako bi se osigurala dugotrajnost boje.

Ovaj puta odlučila sam se na kupnju FARMASi "must have" nijansi. Riječ je o "Plush Blush" i "Bold Bordeaux" nijenasama. Dvije totalne suprotnosti, "Plush Blush", neutralna, nude nijansa nasuprot "Bold Bordeaux" intenzivne crvene nijense.



Nijanse možete vijdeti na slikama, međutim boje nisu točno onakve kakve su na koži (aparat odbija suradnju :D). Ali pokušat ću vam ih što bolje objasniti.
21 - "Plush Blush" - nude, breskvasta nijansa sa dozom rozog koja se odlično stapa sa
bojom usana, te je zbog toga nosiva na sve look-ove i u svim prigodama
45 - "Bold Bordeaux" - intenzivno bordo crvena nijansa, odlična za nude kombinaciju na očima
ili samo lagani eyeliner i maskaru, podiže svaki makeup i također je
nosiva u svim prigodama

Također valja spomenuti da boje nisu ni malo slične onima koje su prikazane u katalogu. Ruževi u katalogu djeluju više kao neka sjajila, te boje nisu toliko intenzivne. Ali zato u živo, pigmentacija istih i sam izgled nijansi, odličan je.

Što se pakiranja tiče, ruževi dolaze u plastičnoj crnoj ambalaži na kojoj su naznačeni nazivi, te gramaža i općeniti podaci o proizvođaču i proizvodu. Ambalaža je čvrsta, te se u istoj dobije 4 g proizvoda.
Nadalje što se strukture tiče, ruževi su kremasti i lako se nanose, te imaju blagi miris. O trajnosti više nakon dužeg isprobavanja.

I zadnja stvar koju sam naručila je ....

Krema za ruke s arganovim uljem




Krema s arganovim uljem, pomlađuje stanice kože, usporava starenje iste te nastanak bora, a pomaže i u terapiji ublažavanja psorijaze i ekcema, te revitalizira suhu i osjetljivu kožu.

Iskreno, sve ovo što sam vam napisala nisam ni vidjela do sad. Naime, kremu sam kupila zato što mi je bila potrebna, a općenito nemam neke određene marke i vrste koje volim. Bitno mi je samo da je krema dovoljno hidratantna te sam se nakon što sam vidjela da ima arganovog ulja odlučila za kupnju iste.



Što se tiče samog proizvoda, krema je bijele boje, gustoća je taman, odnosno, krema nije ni previše gusta ni previše rijetka, lagano se razmazuje, te se brzo upija u kožu. Miris je odličan, ali s vremenom nestaje što je kod mene vrlo pozitivno jer se isti ne prenosi na stvari koje nakon nanošenja koristim.
Krema dolazi u količini od 75 ml., promotivna cijena je 8 kn, a normalna cijena 21 kn.

O tome kako djeluje i na ruke, ali i na ostale dijelove tijela napišem vam nakon detaljnog isprobavanja. S obzirom da muku mučim s atopijskim neurodermatitsom, možda pomogne i s te strane :).

U globalu, na prvu sam zadovoljna svim proizvodima i definitvno ih prepuručujem.
Moje oseobne preporuke ima:
CC krema, promotivna cijena 29 kn (ineče 95 kn), te
True Color Lipstick promotivna cijena 10 kn (inače 42 kn).


Ukoliko ste zainteresirani za ove ili druge proizvode Brenda FARMASi, informacije o njima može dobiti kod moje već spomenute prijateljice Marijane Vinski ili na internetskim stranicama FARMASi.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.