Hvalospjev gluposti https://blog.dnevnik.hr/justthepine

utorak, 21.10.2008.

SonyEricsson partner dani – dan 3.

18.10.2008
Jutro... dead Je.. gemište i lijek. Koji kreten!!! Dobra stvar u svemu ovome je što nema kiše i pojavilo se sunce, što me glava ne boli (unatoč svemu od jučer). Grlo me rastura. Ko da sam bio na dvije tekme. I da, 8h je. Popio sam još jednu dozu lijeka i krenuo se malo osvježiti u kupaonu. mouthwash Doručak je počeo. Idem ja ledo lagano. Siđem u predsoblje, a kad tamo par ljudi. Pajdo Samoborac koji je išao spavat prije mene 2h. Izgleda ko krepana kokoš. smijeh Stigao je i kapetan naše ekipe. On i ja još dobro izgledamo (po riječima ekipe iz SE). Na telki je bio dobar vestern, ali nisam mogao opet u krevet. Da sam se lego, zaspao bi ko torba. Pajdaši Samoborci su napravili baš to. Ovaj potonji se bio vratio u sobu, a onaj drugi se nije ni budio. Otišao sam se presvuć u kupaće i fino na bazenček. Krenuo je dio sa welnessom. Čisto opuštanje. Kako sam spavao svega par sati odustao sam od saune. Nije fora da me netko mora vozit na hitnu ili da ona mora dolazit po mene. Bazenček, jacuzzi i poslije masaža. Tko treba više??? Ja nikako. Do pola dva sam bio gotov sa welnessom i otišao sam popiti jedan ness. Našao sam sportske i sjeo se na sunce kao gušter. smokin Polako poručao i oko 16h krenuo nazad.

Cesta je poznata. Samo je kontra smjer. Opet sam vidio velike vjetrenjače (njih nisam spomenuo u prvom danu). Pretpostavio sam kako one služe za proizvodnju struje. Svidjelo mi se to do te mjere da ću se početi malo više aktivirati glede izgradnje takvih i na drugim mjestima (kolko je u mojoj domeni). Budimo realni, takvi su izvori energije ipak najisplativiji. Ponajviše s ekološke strane. Ne razumijem ljude koji se bune radi tih vjetrenjača. Ajde da je elektrana na ugljen u pitanju ili nuklearka. To bi shvatio da nekom smeta. Ali ovo... Nije baš tak blizu ljudi. Bar ne kolko sam ja vidio i skužio. Ne mogu shvatiti kako se netko može opirat izgradnji tih vjetrenjača. Ionako ne mogu biti bilo gdje gdje ima vjetra. Koliko sam ja slušao o tom načinu proizvodnje električne energije, najbitnija je efektivna iskoristivost vjetra. Nije stvar da puhne bura sa Velebita. Bitno je da stalno puše i u pravoj količini. Kad smo kod Velebita... Vozeći se natrag prema kopnu veći dio puta, ta mrga od kamena te prati. Uvijek mi izaziva strahopoštovanje i divljenje. Otišao sam u Zadar umjesto doma. Malo vidjeti kaj ima tamo. Nisam „dugo“ bio. Pri povratku sam definitivno odustao od vožnje autocestom. 100kn je 100kn ma koliko mi šutjeli o tome. Da bude stvar bolja, odlučio sam prijeći preko Velebita. Njegovo ocrtavanje na horizontu me ponukalo da krenem preko njega. Cestu sam već i zaboravio koliko sam puta prošao kroz njega. Prvi puta sam prošao preko novog/starog Masleničkog mosta (crvenog). Tamo sam vidio putokaz za Cerovačku spilju. Još nešto što se MORA vidjeti. Uživao sam u vožnji puštajući si CD s pjesmama Johnnya Cashea i Elvisa. Soft country. Savršene melodije za savršeno okruženje. Samo što nisam na konju bio (a volio bi i tako zapaliti prema Slavoniji i moru). Kada sam se počeo uspinjati na Velebit počela je pjesma Riders in the sky. Uf...ne da sam zapjevao. pjeva U Korenici me dočekalo spuštanje temperature. 3 stupnja celzijusa. Prije Velebita sam bio na 20. eek Ljudi u kapama i šalovima s rukavicama na prstima. Brrrrrrr... Jel to zima već stigla u neke krajeve Hrvatske? Prolazeći kroz Rakovicu sam vidio putokaz za Baraćeve spilje. Još nešto što se mora vidjeti. Ne znam zašto, ali počeo sam obilaziti spilje. Nikad nisam bio zaluđen time, ali me definitivno fasciniraju ljepotom stalaktita i stalagmita.

Da putovanje nebi prošlo bezbrižno, pobrinuli su se kolege vozači. Čovjek jendostavno ne može povjerovati da se ekipa može tako voziti. Nisam se htio žuriti da se nešto ne desi na cesti. Ipak ta cesta ide kroz naselja, a meni dom nigdje neće pobjeć. Negdje je brzina ograničena na 40km/h. Naravno, po noći se nisam vozio toliko već malo brže, a ekipa ima srca blicati i natjeravati te. mad Likovi su tolko bezobrazni i bahati da te doslovno natjeravaju po cesti. Na mjestima gdje je ograničenje bilo 70km/h ili 80km/h ja sam se vozio 90, ali ni to nije bilo dovoljno. Dva kombija, minibus, nekoliko automobila...svi oni su me preticali preko pune linije na više mjesta. headbang Ja se vozim 20km/h više od dozvoljenoga. Kolko su se oni vozili? I to preko pune linije!!! Stvarno stoka neodgojena. mad mad mad

Nešto malo prije Plitvica me stislo na wc. Htio sam stati, ali kada sam vidio da je u sljedećih 5km moguće naletjeti na medvjeda odustao sam od te namjere. Je.. pišanje. Stisnuo sam i vozio još malo. blabla Kada sam se po mojoj procjeni dokopao sigurnog mjesta, toliko mi je bilo sila da sam uspio promašiti pet stajališta. namcor Šesto je bilo za tri kamiona predviđeno. To nisam promašio. smijeh smijeh smijeh Put dalje se nastavio u revijalnom tonu. Tako je zvršila „avantura“ na Pagu... Pun novih saznanja i argumenata kako vam prodati SonyEricsson GSM uređaj vraćao sam se svojoj kućici... mah

21.10.2008. u 21:38 • 3 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2012 (1)
Srpanj 2012 (4)
Lipanj 2012 (1)
Travanj 2012 (4)
Ožujak 2012 (3)
Listopad 2011 (2)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Prosinac 2009 (2)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (2)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (5)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (9)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (8)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)

Opis bloga

Iskreno, profiliranje mi i nije neka fora jer se uvijek rastočim u raznim smjerovima. Osnovna misao i vodilja je pisati o onim događajima koji me dirnu s lijepe strane, a bome i s grde. Ponekad poželim podijeliti ljudsku glupost s mnogim ljudima. Nadam se kako ću ovdje to i uspjeti.

Linkovi

Pošta
Web album

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Blogovi:
Simo Mraović - 16.12.2008 RIP
Mile Kekin
Nebuloze moje
Mreža - Kriza srednjih godina
Živjeti svoj život
Sidney
mindbuilding
Bedasta curica
ljubavnica29
by Andrejevna
neverinov blog
Tičerica
marchelina
Kenguur
Kinky Kolumnistica

Moji "poroci":
Lois McMaster Bujold
Vorkosigan saga
The West
NK Dinamo
KHL Medveščak
NY Rangers
Stripovi.com
Sergio Bonelli Editore

Zanimljivo:
AskMen.com
SportNet
Hrvatski golf portal

bućkuriš pameti

23.03.2012.
Ide od prilike ovako: "Budimo veseli. Proljeće je tu kao i prvi znakovi proljeća. Bosanci na mješalicama, visibabe i ostalo bilje..."
Frano Ridjan - HR2 (dobra fora i nikako nije za zamjeriti)

19.02. 2009
Jedanput san ispisala dva ipo lista kontrolnog iz te ka privredne matematike, sa nijednin tačnin rezultatom od mogućih dvajspet. Profesorica je bila tako fascinirana mojon blentavošću da mi je dala dva, samo da prođen i da oden ća. Vajda je, kalkulirajući, a ko će znat kalkulirat ako ne profa iz matematike, zakjučila da ja sa svojin kategoričkin neznanjem matematike mogu nanit puno manje štete široj društvenoj zajednici nego njenim živcima i njihovoj školi općenito.

marchelina

30.06.2009
Sportski, pa i životni vrhunac nije biti najbolji, najviši, najjači, jer to mogu biti samo rijetki. Pravi vrhunac je izvući maksimum iz onoga čime raspolažeš.

Bernard Jurišić (SportNet)

01.04.2009
Nekada, kada bi Dinamo gubio ili Zambata promašio gol, klinci bi dobivali “šljagu”, no, zamislite nesretno dijete da mu otac udari “klepetušu” svaki put kad Josip Tadić promaši gol? To bi već bilo brutalno...

Tomislav Židak (Jutarnji list)

01.02.2009
Čovjek je najsavršenije biće koje može napraviti svaka budala.

autor... Na žalost, meni nepoznat.

13.12.2008
....all things share the same breath....the beast, the tree, the man .... the air shares it's spirit with all the life it supports."

poglavica Seattle Dwamish

09.11.2008
May the stars carry your sadness away,
May the flowers fill your heart with beauty,
May hope forever wipe away your tears,
And, above all, may silence make you strong. wink

poglavica Dan George

30.09.2008
Life is hard; it's harder if you're stupid. pjeva
John Wayne

27.08.2008.
“Lijepa će te izdati, ružna ti se neće svidjati; siromašna će te upropastiti, a bogata će tobom vladati. Eto, izaberi šta ćeš najlakše podnositi.” smokin
Aristip

15.07.2008.
Life is a sexually transmitted disease. yes



 Dotepli se u količinama