““

< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Design: Cow design
Brushevi: Deviant Art

Op!$ BlOg@ ! NeŠtO o MeN!

Pisat ću sve i svašta- ako ću uopće pisat...


DA...KLE zovem se Martina a prezivam.......................................
idem 8. razred-koji planiram proći sa 5.živim u .......
Naj frendice su mi: ćikita (DRAGANA), kika (KRSTINA),Andy (Andrea),Dinchy (Diana),Ivanchyca (Ivana)
naj frendovi:Veco,Davor,Aco,Bandera (Matija),Joka (Milan),


VOLIM :
*plesat,naughty
*igrat nogić (to obožavam) i odbojku, hrvatskazujo
*rolat sesretan
*ljenčarit
*frendicekiss>
*frendove

*shoping

*NJEGA cerek
*općenito dečkesmijeh
*my family
*moja dva brata
*duuuuuuuuugo spavati :))))

NE volim : *cure koje se prave važne-te mi idu na živceheadbang,
*mahunenamcor,
*neke kretene iz škole i razredaludpuknucu
*neke nastavnike i satovelud
*laganje (hoceš meni hoćeš drugom)
i još par stvari......

NAJ pjevačice:Shakira,Beyonce,
Avril,Britney,Rihanna,....


NAJ pjevači:Toše,Jay-Z,.....

Naj pjesme:Avantura,Girlfriend,Bože,brani je od zla,....

Ovo su ljudi kojima ja kommam i oni sa dizajnovima

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

tamara
katrinini dizajni
L!n@
LiL BuT Evil
cool dizajni
Scorpion

Made by: Scorpion

Bruno
Ivana
Život je škola al dok sve naučiš umreš
Koky
Boki_boxy shakira
Zanimljiv blog
Leonela
maja_maky
Noob_spirit
Lucija

Sl!K!cHe

MMesmerizing
AAppealing
RRelaxing
TTrustworthy
IInnocent
NNatural
AAccurate

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Slike

JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MOJE BEST FRENDICE-Krstina i Dragana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kika i Dragana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


K!k@ ! Dr@g@n@- na mom rodjendanu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Krstina

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


My best friends and I


Image Hosted by ImageShack.us


O$M@Š!CE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

VALENTINA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MOJA SESTRIČNA/ RODICA(kak hoćete) NIKOLINA

Image Hosted by ImageShack.us



Cure iz NK "PODOVI"


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mi i cure iz NK "Marjan" iz Splita

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


To su sve slike----za sad!!!!!!!kisskiss


srijeda, 07.05.2008.

Kiša,poslije kiše duga...Vi,poslije Vas tuga!!


Evo i mene,konačno...istina htjela sam post napisat tek sutra poslije vrednovanja pa da kažem cjelokupni dojam...ali danas se dogodilo nešto jako tužno...Umro nam je nastavnik iz matematike jutros u 7 i 20 .....u subotu navčer je radio nešto na kući, i pao sa skele, sa 8m ...udario je glavom,zadobio potres mozga,unutarnje krvarenje, a doktori su se bojali da nije dobio i izljev krvi u mozak,bio je u komi..odvezen je u Sisak...i sve je bilo ok, stanje se malo poboljšalo i oni kreteni u bolnici dogovorili da ga se helikopterom odveze za Zg pa da tamo bude...i jučer došao helikopter po njega i odvezao u Zagreb,ali valjda nije bilo mjesta da se helikopter spusti(halo čovječe,u zagrebu bar ima mjesta ispred bolnice) i vratili ga u Sisak...pa kog su ga vraga micali uopće... Ja jutros dolazim u školu i kaže frend iz razreda kao:nastavnik je umro...nisam mu odmah poverovala i ja se glupača stala smijat
Požurila u šklu sa prijateljicom kad ono obješena zastava,svijeće gore,nastavnici u zbornici plaču,a učenici na hodniku...mislim prizor je stvarno bio tužan...Kika je bila već u školi i vidjela sam da je i ona plakala...On nam nije bio nastavnik, ali je svejedno bio iznimno drag čovjek i uvijek spreman za šalu...predavao je matematiku svojoj kćeri...cura je u šoku...žao mi ju je jako,sutra će bit pogreb na koji ćemo vjerojatno ići svi......ja sam se prvo suzdržavala da ne plačem ali onda nisam više mogla...kad sam počela plakat nisam se više mogla smirit..pa sam završila u Domu zdravlja jer mi je bilo loše...al to je sad manje bitno...sad mi je dobro...
Školom su svi lutali besciljno,nitko nije mogao vjerovat...


Samo da malo još kažem za vrednovanje...ja sam bila u grupi gdje se pisala fizika,bologija,i kemija a sutra bi trebala pisat hrvatski...fizika mi je bila još i najlakša a nje sam se najviše bojala...sv u svemu nije to bilo ni toliko loše,tako da bi mogli imat dobre rezultate....
Možda se i sutra javim...a možda tek iza utakmice s rujevcem i kad se vratim iz Lepoglave 17. i 18....

Pozdrav Kiki,Dragani,Veci,Joki,Davoru...i ostalima iz razreda....beti....ali i vama što mi komentirate...neću vas izdvajat da se netko ne bi naljutio....vi znate koji ste...


P.S. Dajte ostavite više komentara,,,pljizzzzz

Pusa jednom malom slatkom...


NASTAVNIČE,POČIVAJTE U MIRU!!!!



| Komentari (54) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.