““

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Design: Cow design
Brushevi: Deviant Art

Op!$ BlOg@ ! NeŠtO o MeN!

Pisat ću sve i svašta- ako ću uopće pisat...


DA...KLE zovem se Martina a prezivam.......................................
idem 8. razred-koji planiram proći sa 5.živim u .......
Naj frendice su mi: ćikita (DRAGANA), kika (KRSTINA),Andy (Andrea),Dinchy (Diana),Ivanchyca (Ivana)
naj frendovi:Veco,Davor,Aco,Bandera (Matija),Joka (Milan),


VOLIM :
*plesat,naughty
*igrat nogić (to obožavam) i odbojku, hrvatskazujo
*rolat sesretan
*ljenčarit
*frendicekiss>
*frendove

*shoping

*NJEGA cerek
*općenito dečkesmijeh
*my family
*moja dva brata
*duuuuuuuuugo spavati :))))

NE volim : *cure koje se prave važne-te mi idu na živceheadbang,
*mahunenamcor,
*neke kretene iz škole i razredaludpuknucu
*neke nastavnike i satovelud
*laganje (hoceš meni hoćeš drugom)
i još par stvari......

NAJ pjevačice:Shakira,Beyonce,
Avril,Britney,Rihanna,....


NAJ pjevači:Toše,Jay-Z,.....

Naj pjesme:Avantura,Girlfriend,Bože,brani je od zla,....

Ovo su ljudi kojima ja kommam i oni sa dizajnovima

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

tamara
katrinini dizajni
L!n@
LiL BuT Evil
cool dizajni
Scorpion

Made by: Scorpion

Bruno
Ivana
Život je škola al dok sve naučiš umreš
Koky
Boki_boxy shakira
Zanimljiv blog
Leonela
maja_maky
Noob_spirit
Lucija

Sl!K!cHe

MMesmerizing
AAppealing
RRelaxing
TTrustworthy
IInnocent
NNatural
AAccurate

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Slike

JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MOJE BEST FRENDICE-Krstina i Dragana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kika i Dragana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


K!k@ ! Dr@g@n@- na mom rodjendanu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Krstina

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


My best friends and I


Image Hosted by ImageShack.us


O$M@Š!CE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

VALENTINA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MOJA SESTRIČNA/ RODICA(kak hoćete) NIKOLINA

Image Hosted by ImageShack.us



Cure iz NK "PODOVI"


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mi i cure iz NK "Marjan" iz Splita

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


To su sve slike----za sad!!!!!!!kisskiss


subota, 23.02.2008.

Ako me voliš,ne pričaj nikom.Ako me želiš, ne daj me nikom.Ako me ljubiš,ljubi me nježno.Ako ni jedno od toga nije,vrati mi srce oprošteno ti je!


Hy piplsi...kak ste vi meni...ja sam suuuper...pomirila sam se s onim dečkom-we are just friends again!!
Poslao mi je poruku: Molim te ko Boga na nebesima,oprosti mi... i ja ajd oprostila...sad smo ok..zezamo se....

Ugl vidjet ćemo što će dalje bit...zasad nije bitno više...e sad,da se ja pohvalim : glumila sam u predstavi-nešto o drogi (manje važno) i bila sam doktorica u kraaaatkoj minici i tajicama... wink rofl
ne želim ispast hvalisava ali bila sam jaaako zgodna-što dokazuje to da su dečki okretali glave čim bi prošla ( i opet kažem ,nemojte mislit da sam hvalisava). sad će brzo bit predstava i za okolne škole naughtywinkzujo Bili smo i na natjecanju i iz geografije i odbojke... geogafiju nisam prošla-samo kika,al meni su falila 3 boda...al nema veze..a i odbojku smo izgubili...ali sam u kostajnici opet vidjela Antu...kaže Kika da me gledao pomalo,onako kradom...jesmo se mi pogledali u oči par puta al pričali nismo....vidjela sam i kaju-sestru njegovu, i zezali smo se....ugl i vije bilo tako loše... thumbup
Sljedeći tjedan bi trebala ić u Zagreb jer dolazi sestrična/rodica-kak hoćete!!! i bit će zakonnnnnn yes eto neznam što da pišem više...javim ses vjerojatno sljedeći tjedan,a možda i ne... ovisi o slobodnom vremenu...

Pozz Krstinii,Dragani,Lini, Luciji,Ivani,i ovima koji mi kommaju-znate koji ste-wianna,zanimljiv blog,koky,Leonela,mancha,mirnica...ne da mi se više pisat-ne ljutite se

KISSSSSSSSSSS!!



| Komentari (135) | Print | # |

subota, 09.02.2008.

Pazi sretnice....!?

Obećala sam javit sto se događa sa mnom i onim dečkom!
pa evo.....počet ću od nekakvog početka koji ide ovako: ON me pitao da budemo zajedno u četvrtak 7. sat i pristala sam al sam mu rekla da neželim da se ponovi kao prošli put (da podsjetim bili smo zajedno 3 sata i prekinuo je a ja razlog saznala nisam!) on je rekao-ne neće se to ponovit sad mislim stvarno. poljubili smo se i otišla sam kući sva sretna.Jučer u školi sve je bilo presuper i stalno smo bili zajedno a frendice su mi rekle kako sam sretnica jer mi je tako dobro....ja sam znala da je predobro da bi dugo potrajalo. odem jučer popodne na igalište je su imali trening i on je bio...pogledavali smo se svako malo,kad je trening zaršio imali su neki sastanak.Pričekala sam da se presvuče i da se pozdravimo jer sam morala kući. izašao je i rekao "sad ću ja samo malo" i ušao u klub ali nije izašao ,pomislila sam da su ga zadržali pa sam mu samo napisala poruku da moram kući i da mi je žao te da se vidimo u ponedjeljak u školi.
Danas sam isto otišla na trening sa Ivanom pa smo se nas dvije zabavljale komentirajući kako dečki igraju. Bile su tu i još neke cure pa je bilo baš super.Uglavnom poslije treninga došli su dečki u klub na čaj.ON se ponašao kao da nisam bila tamo,a kad su krenuli kući on i naš frend iz razreda nije ni mene ni Ivanu pozdravio.Napišem ja frendu poruku što su ljuti njih dvojica na nas, on odgovori kako je moj dečko našao novu curu iz Novog i da će prekinut sa mnom.NISAM MOGLA VJEROVAT!!!!!! Pitala sam i "svog dečka" jel to istina i on je samo hladnokrvno odg "Našao sam novu curu iz Novog više neću bit s tobom.aj bok!....tu sam poruku odmah proslijedila dvijema naj frendicama (uz Ivanu) i da samo znate kako su ga popljuvale i opsovale meni porukom na mob. Poslala sam i frendu koji nas je recimo spojio da vidi koliko je NJEMU bilo "stalo" do mene.i on je zgrožen. Savjetuju mi da ne pričam sa njim i da mu opalim šamar. Al nisam takva samo sam mu napisalsa poruku kojoj bolje da neznate sadržaj. Sad mi dođe da skočim sa nekog mosta ali neću.Volim ga još ali najbolje bi bilo da se pravim kao da ga neznam ili kao da se nije ništa dogodilo.
Sutra imaju trening al neznamjel bi bilo pametno da idm.Molim onoga tko mi bude komao da mi savjetuje što da radim.


POZZ svima koje znam i koji mi komaju,Kiki,Ivani i Dragani najviše. Cure hvala što ste uz mene
PUSA



| Komentari (75) | Print | # |

ponedjeljak, 04.02.2008.

Imam oči koje samo tebe vide,usne koje sam tebe žele ljubiti,dušu i tijelo koje je samo tvoje i srce u kom si samo TI!!!!!

Pa recimo da vam i ovaj put naslov govori više manje sve! :)))

Ovo neće biti dugačak post-u žurbi sam i mam puno zadaće...i tako
PA eto kode mene u školi sve štima,za rezultate iz geog..se još ne zna,...

Što se tiče ljubavi sve je jednostavno SAVRŠENO :)))))
Mislim onaj dečko o kojem sam pričala se sad (mislim) počeo zanimat za mene....e sad ja se nadam da će tu ešto bit...

U svakom slučaju ideeeeeeem sad...pozdravljam sve kojim akommam,i sve koje poznam pogotovo:Linu Luciju ,Kiku,Draganu,Ivanu,Ivanu-iz Iloka,Njega...... i još puuuuno vas


See ya



| Komentari (28) | Print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.