““

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Design: Cow design
Brushevi: Deviant Art

Op!$ BlOg@ ! NeŠtO o MeN!

Pisat ću sve i svašta- ako ću uopće pisat...


DA...KLE zovem se Martina a prezivam.......................................
idem 8. razred-koji planiram proći sa 5.živim u .......
Naj frendice su mi: ćikita (DRAGANA), kika (KRSTINA),Andy (Andrea),Dinchy (Diana),Ivanchyca (Ivana)
naj frendovi:Veco,Davor,Aco,Bandera (Matija),Joka (Milan),


VOLIM :
*plesat,naughty
*igrat nogić (to obožavam) i odbojku, hrvatskazujo
*rolat sesretan
*ljenčarit
*frendicekiss>
*frendove

*shoping

*NJEGA cerek
*općenito dečkesmijeh
*my family
*moja dva brata
*duuuuuuuuugo spavati :))))

NE volim : *cure koje se prave važne-te mi idu na živceheadbang,
*mahunenamcor,
*neke kretene iz škole i razredaludpuknucu
*neke nastavnike i satovelud
*laganje (hoceš meni hoćeš drugom)
i još par stvari......

NAJ pjevačice:Shakira,Beyonce,
Avril,Britney,Rihanna,....


NAJ pjevači:Toše,Jay-Z,.....

Naj pjesme:Avantura,Girlfriend,Bože,brani je od zla,....

Ovo su ljudi kojima ja kommam i oni sa dizajnovima

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

tamara
katrinini dizajni
L!n@
LiL BuT Evil
cool dizajni
Scorpion

Made by: Scorpion

Bruno
Ivana
Život je škola al dok sve naučiš umreš
Koky
Boki_boxy shakira
Zanimljiv blog
Leonela
maja_maky
Noob_spirit
Lucija

Sl!K!cHe

MMesmerizing
AAppealing
RRelaxing
TTrustworthy
IInnocent
NNatural
AAccurate

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Slike

JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MOJE BEST FRENDICE-Krstina i Dragana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kika i Dragana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


K!k@ ! Dr@g@n@- na mom rodjendanu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Krstina

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


My best friends and I


Image Hosted by ImageShack.us


O$M@Š!CE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

VALENTINA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MOJA SESTRIČNA/ RODICA(kak hoćete) NIKOLINA

Image Hosted by ImageShack.us



Cure iz NK "PODOVI"


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mi i cure iz NK "Marjan" iz Splita

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


To su sve slike----za sad!!!!!!!kisskiss


subota, 19.01.2008.

Vrijeme provedeno u školi psihički je proces gubljenja mladosti!!!!!!!!!!

Pozdrav svima na početku!

Naslov vam sve govori......
U školi je STRAŠNO!!!!!!!!!!!!burninmad headbang
Natrpali su nam toliko zadaće da je to nemoguće...mislila sam da ću se
odmarat bar ovaj vikend,ali NEEEEEEE.....
Oni su nama MORALI zadati brdo zadaće inače bi im bio smak svijeta ludpuknucu...a još se moram pripremati za natjecanje iz geografije i povijesti..ustvari iz povijesti je seminar...
Nadam se da ću proći s dobrim rezultatima......Navijajte za mene ; )))))winkthumbup Ma zezam se ja!
valjda je vama prvi tjedan u školi bolje prošao,a ako nije
znajte da duboko suosjećam s vama.

Spašavali su me samo frendovi iz razreda...Da nije bilo njih umrla bih od DoSaDe-i ne lažem...Al o pojedinim frendicama i frendovima ću pričat sljedeći put...Al to je sve ludo Do DaSkE... DEFINITIVNO....a ima i zgodnih dečki...bar curama iz naše škole....


Pozz:Kiki,Lini,Dragani,Ivani,Ivani (iz Iloka),Joki,Veci,Davoru.....
KISS Svima



| Komentari (115) | Print | # |

četvrtak, 03.01.2008.

Sometime when you cry,nobody see your tears!!

Nije mi se dalo u naslovu pisat nego sam htjela ovako:

SrEtN@ NoV@ GoD!n@

Ove godine nisam nikud išla,ostala sam kod kuće,nje mi se dalo.A kad se meni nešto neda e onda stvarno nisam za ništa....
Iako kod kuće je bilo baš fora....Poslije ponoći,jer je onaj program za doček bio DoSaDaN....i to jako!!
ludbang

No poslije ponoći pucali smo petarde vani,čestitali svi svima novu 2008.
Jedan dečko s mora :) mi je prvi u 00,02 čestitao novu-što znači da bi mi ova godina trebala bit odlična-tako neki kažu.
cerek
Još je poslije bilo prikazano par snimaka nekih koncerata i tad ej bilo super thumbup

išla sam spavat oko tri jer sam bila preumorna,nemam pojma što mi je bilo.nut
Ustala sam se u 12.00 i cijeli dan sam bila pospana....


evo par mojih sl!k!cha

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

to bi bilo sve za ovaj put.....
Kiska



POzz Lini,Luciji,Kiki,Dragani,NJemu,dečkima i curama iz razreda.....i još puno njih,nemogu se sad sjetit...srry



| Komentari (126) | Print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.