Just one big hole(in my life)

nedjelja, 11.11.2007.

Čekanja...

Sjedim s pelinom u ruci i promatram ljude, hrpa njih prolazi, ali njega nema...
Čekam ga, u mislima dozivam, no osjećam samo mrak... muzika iz Melina trešti, uopće mi ne paše, moje cure se dosađuju, ja još više, samo želim ostvariti nešto, što sam bila glupa i nisam ostvarila... čekam, čekam... dugo, kažem curama da idem prošetati da me malo pusti, one kažu u redu, odlazim tražim ga po rulji koja ispija litre i litre... nema ga... osjećam tupu bol u nogama, kao da su se stare rane opet rascijepale, moram sjesti... vratim se, kao što sam se u životu mnogo puta vratila, njih nema... tražim i njih... zovem jednu na wc-u su... izađem van i čekam, čekam ,čekam... neke stvari sam odbacila zbog čekanja, neke stvari zapostavljam jer čekam, a opet kada dođe taj trenutak ja nađem razlog da još čekam... čekanje se isplatilo koji put... ali stvarno se uvijek u većini slučajeva zaustavim i počinjem razmišljati o tome, čak i kada sam pod utjecajem alkohola... čula sam ga dobro kada je rekao još jedan put i poljubit ću te, možda je mislio da to neću zapamititi ako sam pripita, ali ako mi je nešto važno ja to pamtim... i možda da nisam tako ukočen i da me nije strah zato što se nikada nisam poljubila, možda bih to učinila još jedanput i dobila taj prvi poljubac od osobe koja mi se iskreno sviđa... glupa sam što sam pomislila da bih ja to mogla... rekli su mi da kada se ideš s nekim ljubiti, poljubac će biti savršen, pogotovo ako ti se osoba sviđa... ali ja sam neiskusna, on savršeno iskusan po pričama... i bilo bi me sram... majke mi bilo bi me sram... eto opet je počela nova tura čekanja do prvog poljubca, koji je moja neostvarena želja... Čekanja...

Zauvijek zaljubljena u tamu


znam, lako je nekoga zbariti, ali ja sam strašljiva i želim da prva osba bude ona koja mi zauzima trenutačno većinu moga srca, od kojega mi duša počinje treptati, od kojega mi život opet počinje imati smisla, od kojeg ću biti sretna...


P.S.-nisam htjela da se sazna, mislim da je to bio rezultat alkohola... ali ako slučajno dođe do situacija da on sazna, na ovakav način mislim da ću propasti u zemlju...

11.11.2007. u 10:13 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (10)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pošto se meni nekaj bilo zblokalo odlučila sam počet iznova... na ovom blogu... koji je sličan onom prvomu... valjda će biti zanimljivije nego prije...

Who am I?
Ime: Magdalena
Prezime:!?!?!?!?!
Škola: Srednja uzaludna (hehehe)
Rođena: 16.travnja(4).1991
Godine:16
Volim: sve, ili sa barem trudim voljeti sve
Mrzim: pedofile, ubojice, silovatelje i muške koji napumpaju curu i onda je ostave itd…
Ne podnosim: ružičastu, fufice, dvolicemjerstvo, lažljivce, muške svinje,…
Obožavam: ono što obožavam
E-mail i msn: just0angel@gmail.com



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
...Tutor...
...Free Image Hosting...
...Vukovi umiru sami...
...6Shadow...
...Atenaa...
...Leptirica...
...Broken7...
...Mr.Dax...
...Night Angel...
...Tinček...
...Dead angel...
...Anela...
...Sad boy...
...Veslačice Učiteljskog fakulteta...
...Drama Queen...
...Furije...
...Tarantula...


MJUZA:
Slušam stvarno sve ali da me pitate
onako naglo što slušam, koje grupe
nekako ovako bih vam odgovorila:
-Blind Guardian
-Korpiklaani
-Manowar(i baš me boli briga što ljudi vele da je to za pedere)
-Nightwish(baš me bloi briga kaj ljudi vele da je to komercijala-iako i je)
-S.O.A.D.(isto što i za Nightwish)
-KoRN(kopiram zadnja dva)
-Enya
-Dido
-Vangelis(zahvaljujući mojoj Tinici)
-Apocalyptica Cult(vrijedi poslušati)
-Shakira(znam nikako ne spada ovdje, ali žena ima moćan glas)
-Crvena Jabuka
-Prljavci
-Parni Valjak
-Svadbas
-ma ne znam više, evo obaćajem da ću jednom skinuti sva imena koja se vrte na mom mp3-iju;)

PISCI ili KNJIGE koje trebate pročitati:
-Tad Williams
-Dnevnik Anne Frank
-Sadako hoće živjeti
-Petrarca
-Boccaccio
-Salinger
-Garth Nix
-Meg Cabot
-Agata Christi
-Lolly Winston
-ma nemogu se sjetiti stvarno hrpa knjiga koje sam pročitala... ovo su jedne od boljih;)


TOLIKO VAS JE POSJETILO MOJ BLOG:::::))))!!!!!!
Free Site Counter