Just one big hole(in my life)

subota, 10.11.2007.

Hoya!!

Ovaj tekst baš i neće biti na nekoj intelektnoj razini jer me boli glava... redovito kada popijem malo više se prirodno budim pre rano i onda sam em cijeli dan u glavobolji plus ono kako već zovu stanje poslije pripitosti... AJučer sam išla s Tarantulom, njenim dečkom i bratićem vanka... Tina je došla kasnije(imala je praksu)... i sada ja glupača dala 10kn u vjetar za ne znam kaj su kupili i od toga sam dobila samo guc jer se ja glupača nisam usudila tražiti... ali inače to bilo fino što god to bilo... kasnije došla tina i ja je nagovorila kad se dosta njih razišlo da odemo kupiti neš za piti... i sada ja velim maji žabac ne radi, a tina zabrinuta jer je bila racija... i sada ona bratića da on pođe, pa on ošo i nekog frenda zamolio ugl. na kraju dobili mi svoje pivo... jest da je bilo toplo i nikad nisam pila gore(ma iskreno nemam pojma koje pivo je u pitanju bilo, to mi nije bilo važno) ali ipak ono... bila sam stravično žedna i na putu do melina sam stresila cijelu litru... i sada tina mene nešto podbada nemam pojma što... a mene puklo nevjerojatno... i onda kada smo odlučile ići doma... napravile smo šetnju jehe da se ja razbistrim,da ne dođem doma teturava ili tako nešto... pa mi kako je mozag bio u kolko tolko ok stanju tina pričala koje sam sve gluposti izvodila... Gadim se sama sebi... mislim jedan dio je ok bila sam vesela i pričala sa svima... ali jela sam lišće, teturala, upoznavala ljude koje ne poznam(to ne bih učinila u stvarnosti) i naravno nisam im zapamtila imena, itd... e da sljedeći puta ću vas morati nešto pitati a sada ne želim da nešto krivo ne napišem pa da nešto krivo ne shvatite... Ajd čao!!! Zauvijek zaljubljena u tamu


stvarno me sram



P.S.-da ako želite možete posjetiti moj bljogić na blogeru koji ništa ne vrijedi, osim što sada be po problema mogu komati curama na blogeru so drek_te_nabio.bloger.hr

10.11.2007. u 06:34 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (10)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pošto se meni nekaj bilo zblokalo odlučila sam počet iznova... na ovom blogu... koji je sličan onom prvomu... valjda će biti zanimljivije nego prije...

Who am I?
Ime: Magdalena
Prezime:!?!?!?!?!
Škola: Srednja uzaludna (hehehe)
Rođena: 16.travnja(4).1991
Godine:16
Volim: sve, ili sa barem trudim voljeti sve
Mrzim: pedofile, ubojice, silovatelje i muške koji napumpaju curu i onda je ostave itd…
Ne podnosim: ružičastu, fufice, dvolicemjerstvo, lažljivce, muške svinje,…
Obožavam: ono što obožavam
E-mail i msn: just0angel@gmail.com



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
...Tutor...
...Free Image Hosting...
...Vukovi umiru sami...
...6Shadow...
...Atenaa...
...Leptirica...
...Broken7...
...Mr.Dax...
...Night Angel...
...Tinček...
...Dead angel...
...Anela...
...Sad boy...
...Veslačice Učiteljskog fakulteta...
...Drama Queen...
...Furije...
...Tarantula...


MJUZA:
Slušam stvarno sve ali da me pitate
onako naglo što slušam, koje grupe
nekako ovako bih vam odgovorila:
-Blind Guardian
-Korpiklaani
-Manowar(i baš me boli briga što ljudi vele da je to za pedere)
-Nightwish(baš me bloi briga kaj ljudi vele da je to komercijala-iako i je)
-S.O.A.D.(isto što i za Nightwish)
-KoRN(kopiram zadnja dva)
-Enya
-Dido
-Vangelis(zahvaljujući mojoj Tinici)
-Apocalyptica Cult(vrijedi poslušati)
-Shakira(znam nikako ne spada ovdje, ali žena ima moćan glas)
-Crvena Jabuka
-Prljavci
-Parni Valjak
-Svadbas
-ma ne znam više, evo obaćajem da ću jednom skinuti sva imena koja se vrte na mom mp3-iju;)

PISCI ili KNJIGE koje trebate pročitati:
-Tad Williams
-Dnevnik Anne Frank
-Sadako hoće živjeti
-Petrarca
-Boccaccio
-Salinger
-Garth Nix
-Meg Cabot
-Agata Christi
-Lolly Winston
-ma nemogu se sjetiti stvarno hrpa knjiga koje sam pročitala... ovo su jedne od boljih;)


TOLIKO VAS JE POSJETILO MOJ BLOG:::::))))!!!!!!
Free Site Counter