Just one big hole(in my life)

nedjelja, 04.11.2007.

Drugo ime mi je depresija...



Čekala sam nekih sat vremena sama ko najveći bijednik na ribnjaku... čekala bilo koga da mi pomogne moju nesreću izlječiti... i znate što nitko nije došao... čak nisam ni bocu imala da utopim tugo zbog ovog monotonog života... ne, nisam to očekivala... toliko razočaranja nisam očekivala... da mi u toj praznini čak i prijatelji kojima nikada nisam okrenula leđa okrenu... nije u redu... majka mi je uvijek govorila da sam previše lakovjerna i da će me to ubiti... i da, prekasno sam shvatila da sam glupa i da vjerujem ljudima kojima bih trebala vjerovati... trebala sam to shavtiti bolje funkcioniraju kada su njih tri same... sada će im biti lakše... očito mi nije suđeno da budem s ljudima koje volim... očito mi nije suđeno da budem ono što jesam... nego ću zauvijek ostati mamina dobra curica... nije mi ni suđeno tulumarenje... obožavam ga(tulumarenje), a nitko baš nitko tko me želi u društvu nije baš iz ekipe za tulumarenje... uvijek neka prepreka... nemojte mi govoriti kao zadnji put da porazgovaram s nekim da će mi biti lakše jer nije tako sada nemam ni skim porazgovarati...nisam htjela slušati kada sam trebala... i nisam se ogradila od boli kada sam trebala... uvijek sam nosila te ružičaste naočale... i očito me uvijek neka ljubav zaslijepila od istine... pa evo da znate... odustajem od prijateljstva jer su me najbolji prijatelji razočarali... odustajem od ljubavi jer me onaj tako priželjkivani neće vjerujem nikada pogledati, ali i neće imati ni prliku jer odustajem od izlaženja a iz drugih smo društava bili... odustajem od hrane... nema više te sreće za mene... došlo je vrijeme da skinem tih 40 kg viška... mislim da je vrijeme da postanem sebično okrenuta sebi... i da si nanesem najviše patnje da se naučim na tu bol... i mislim da me neće to tako brzo proći... žao mi je samo vas... jer će te (shvaćam vas) svi u velikim količinama (iako vas je malo) pobjeći s moga bloga... hvala vam ako ostanete... Pozdravi od Zauvijek zaljubljene u tamu!!!!


Mislim da sam ja jedan od onih koje je ljubav zaobišla u velikom luku... ne nemogu vam priznati njegovo pravo ime, ali nažalost je zauzeo moje srce jače od ostalih... i znam duboko u sebi da mi neće ispuniti tu još samo jednu crticu njegovog postojanja uz mene...

04.11.2007. u 12:27 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (10)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pošto se meni nekaj bilo zblokalo odlučila sam počet iznova... na ovom blogu... koji je sličan onom prvomu... valjda će biti zanimljivije nego prije...

Who am I?
Ime: Magdalena
Prezime:!?!?!?!?!
Škola: Srednja uzaludna (hehehe)
Rođena: 16.travnja(4).1991
Godine:16
Volim: sve, ili sa barem trudim voljeti sve
Mrzim: pedofile, ubojice, silovatelje i muške koji napumpaju curu i onda je ostave itd…
Ne podnosim: ružičastu, fufice, dvolicemjerstvo, lažljivce, muške svinje,…
Obožavam: ono što obožavam
E-mail i msn: just0angel@gmail.com



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
...Tutor...
...Free Image Hosting...
...Vukovi umiru sami...
...6Shadow...
...Atenaa...
...Leptirica...
...Broken7...
...Mr.Dax...
...Night Angel...
...Tinček...
...Dead angel...
...Anela...
...Sad boy...
...Veslačice Učiteljskog fakulteta...
...Drama Queen...
...Furije...
...Tarantula...


MJUZA:
Slušam stvarno sve ali da me pitate
onako naglo što slušam, koje grupe
nekako ovako bih vam odgovorila:
-Blind Guardian
-Korpiklaani
-Manowar(i baš me boli briga što ljudi vele da je to za pedere)
-Nightwish(baš me bloi briga kaj ljudi vele da je to komercijala-iako i je)
-S.O.A.D.(isto što i za Nightwish)
-KoRN(kopiram zadnja dva)
-Enya
-Dido
-Vangelis(zahvaljujući mojoj Tinici)
-Apocalyptica Cult(vrijedi poslušati)
-Shakira(znam nikako ne spada ovdje, ali žena ima moćan glas)
-Crvena Jabuka
-Prljavci
-Parni Valjak
-Svadbas
-ma ne znam više, evo obaćajem da ću jednom skinuti sva imena koja se vrte na mom mp3-iju;)

PISCI ili KNJIGE koje trebate pročitati:
-Tad Williams
-Dnevnik Anne Frank
-Sadako hoće živjeti
-Petrarca
-Boccaccio
-Salinger
-Garth Nix
-Meg Cabot
-Agata Christi
-Lolly Winston
-ma nemogu se sjetiti stvarno hrpa knjiga koje sam pročitala... ovo su jedne od boljih;)


TOLIKO VAS JE POSJETILO MOJ BLOG:::::))))!!!!!!
Free Site Counter