Just one big hole(in my life)

ponedjeljak, 22.10.2007.

Žao mi je!!!

Znam tek sam se sada sjetila, ali puno toga se ovih dana događalo... imali smo razmjenu učenika/ca iz Slovačke

pa sam morala na tu moju Stanku paziti... inače jako draga cura... uslišene su moje molitve da bude neka alternativa iako joj je najbend Green Day... Inače u petak smo ja i moja Stanka, Maja njen dečko i bratić te njena dva Slovaka Juraj i Dominik, moja Kike i njena slovakinja Suzy, i Matea s njenom Janom pošli na Fish... i sad bilo uredu dok odjednom neki punkeri nisu počeli njima govoriti nešto tipa-srpske ---čkice, cajkaroši itd... odvratne stvari, što je još gore jer nikada nisu čuli nešto tipa cajki... kad nakon 5 minuta mog blejenja u nekog prezgodnog tipa nije do moje glave dojurila obavijest punkneri tuču Juraja... idem ja brzo tamo odgurnem idiota od Juraja kad ti evo njega natrag neče prestati, gurnem ga opet neda se on smesti, šupim ga po ramenu(imao je lijepo lice) a on se sruši i opet nastavi daviti i sada dođe cura iz toga društva koja je bila malo manje pijana i pita imali problema i ja njoj naravno da ima smiri ovog idiota... i fala ti Bože smirila ga, međtim opet oni zanam... užas i onda smo praktički s fisha pobjegli ono doslovce... u subotu pak nakon izleta u Zadar(ajme što sam se glupirala po rivi)

izlaze oni iz busa i hihoću svi po redu... ja svoju pitam jeli šta pila a ona meni nie, nie... kad oni nama počeli bježati po trgu mi njih loviti(užasno smiješan prizor...nama je bio užasan) i kad ih ulovima saznali mi da oni cilo vrime imali u taškama bočice vodke iz zadra... ajme užas i onda smo bili i u nedjelju vani naravno... prvi put da nismo u nevolje upali... išli smo do nekog kafića u brodway-u, i poslije sijedili vani ispred melina tamo kod onih...kako se ono zovu... a valjda suncobrana... i nekaj se zajepipali... i pošli doma... e a danas je bio ispraćaj slovaka ujutro... smrzla sam se imala ja kaput marte đemper tri para čarapa smrzla se ja... a ništa čekamo mi bus... kasnio je 1 i po sata... moja još imala neku bolest pa se počela nekontrolirano tresti jaj joj dala kaput, šal, kapu, rukavice... još se ona trese... i onda ju je prijateljica moj odvela u svoj auto... a ona se rasplakala kako sam joj ja tako dobra i to... totalno sweet...
I da moram vam reći nešto(mislim rekla sam već puno toga ali najvažnije)... mislim da sam se totalno osljubila i ponovno zaljubila... jučer nakon dugo vremena osjetila sam napokon ono kako kažu leptiriće u trbuhu, toplinu i zavrtilo mi se u glavi kad sam ga vidjela... a neću si to dopustiti jer ima neke veze s nekim mojim prijateljima... to će biti tajna... naša mala.. a inače tip metalac, duga kosa, visok, ajme da svršiš od opisa... još je i simpatičan... ma dobro netko bi ga mogao otkriti pa nebih u detalje pisala opis... da se ne bi netko prepoznao... nesmijem se zaljubiti jer bi to bilo loše za gotovo sva moja prijateljstva(gotovo sva)... ajd pusakiss od JUST ANGEL(ili kako me moja Stanka zvala(volala po slovački) DOBRI PSIHOPAT)!!!!


P.S.-ovo je slika od jučer nisam baš predobro ispala i kasnije je slikana ali sam bila baš dobre obučena(iako se nevidibeljludnut)...

22.10.2007. u 16:27 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (10)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pošto se meni nekaj bilo zblokalo odlučila sam počet iznova... na ovom blogu... koji je sličan onom prvomu... valjda će biti zanimljivije nego prije...

Who am I?
Ime: Magdalena
Prezime:!?!?!?!?!
Škola: Srednja uzaludna (hehehe)
Rođena: 16.travnja(4).1991
Godine:16
Volim: sve, ili sa barem trudim voljeti sve
Mrzim: pedofile, ubojice, silovatelje i muške koji napumpaju curu i onda je ostave itd…
Ne podnosim: ružičastu, fufice, dvolicemjerstvo, lažljivce, muške svinje,…
Obožavam: ono što obožavam
E-mail i msn: just0angel@gmail.com



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
...Tutor...
...Free Image Hosting...
...Vukovi umiru sami...
...6Shadow...
...Atenaa...
...Leptirica...
...Broken7...
...Mr.Dax...
...Night Angel...
...Tinček...
...Dead angel...
...Anela...
...Sad boy...
...Veslačice Učiteljskog fakulteta...
...Drama Queen...
...Furije...
...Tarantula...


MJUZA:
Slušam stvarno sve ali da me pitate
onako naglo što slušam, koje grupe
nekako ovako bih vam odgovorila:
-Blind Guardian
-Korpiklaani
-Manowar(i baš me boli briga što ljudi vele da je to za pedere)
-Nightwish(baš me bloi briga kaj ljudi vele da je to komercijala-iako i je)
-S.O.A.D.(isto što i za Nightwish)
-KoRN(kopiram zadnja dva)
-Enya
-Dido
-Vangelis(zahvaljujući mojoj Tinici)
-Apocalyptica Cult(vrijedi poslušati)
-Shakira(znam nikako ne spada ovdje, ali žena ima moćan glas)
-Crvena Jabuka
-Prljavci
-Parni Valjak
-Svadbas
-ma ne znam više, evo obaćajem da ću jednom skinuti sva imena koja se vrte na mom mp3-iju;)

PISCI ili KNJIGE koje trebate pročitati:
-Tad Williams
-Dnevnik Anne Frank
-Sadako hoće živjeti
-Petrarca
-Boccaccio
-Salinger
-Garth Nix
-Meg Cabot
-Agata Christi
-Lolly Winston
-ma nemogu se sjetiti stvarno hrpa knjiga koje sam pročitala... ovo su jedne od boljih;)


TOLIKO VAS JE POSJETILO MOJ BLOG:::::))))!!!!!!
Free Site Counter